adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Margaritar din Poiana Tapului 2 grade grade

Poiana Tapului , str. Splaiul Zamorei, nr. 35 (la aprox. 3.0 km de centrul loc. Busteni)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Margaritar din Poiana Tapului


   Mihaela Alice I. din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 08.08.2017 - 12.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frumos, linistit, comfortabil, placut.
   Claudia Margareta din Arad
nota: 9.3
schedule sejur: 24.07.2017 - 28.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia este punctul forte. Amplasarea hotelului e buna. Personalul amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul-dejun lasa mult de dorit, alimentele oferite sunt in cantitate mica si uneori nu sunt cele din meniu.
   Nicolae din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 20.06.2014 - 27.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atentie deosebita din partea personalului pentru asigurarea unui sejur placut. Preparatele culinare au fost intotdeauna proaspete, gustoase si aspectoase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul pe camera putin cam mare pentru un hotel de 2 stele.
   Viorel D. din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 18.10.2013 - 20.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comfortul camerelor, caldura in camere ,personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Interzicerea folosiri gratarului de vis-a-vis de hotel,se foloseste doar daca obtii aprobare de la patron
   Stefan Ciprian C. din Iasi
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 21.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost acolo la restaurant - mancarea este foarte buna. Intodeauna mananc acolo cand merg la Busteni. Nu am fost niciodata cazat acolo, sper pe viitor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcare e la strada, destul de mica
   Costin B. din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 14.01.2012 - 15.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul arata foarte bine.
Mancarea de la restaurant foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam departe de partia de schi.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,