Hotel Margaritar din Poiana Tapului grade grade

Poiana Tapului, str. Splaiul Zamorei, nr. 35  
la aproximativ 3.0 km de centrul localității Busteni
Mihaela Alice din Bucuresti

Frumos, linistit, comfortabil, placut.

​Capacitate: 47 adulți în 18 spații de cazare
Asezat pe cursul raului Prahova, intr-un minunat decor montan la 200 m de soseaua DN 1, la intrarea in Busteni (Poiana Tapului) cu o priveliste minunata asupra Masivului Bucegi hotelul ofera posibilitatea de cazare, servirea mesei in restaurantul propriu, organizarea de cantonamente pentru sportivi.

Hotelul dispune de 42 de cazare distribuite in:
- 14 camere duble, dotate cu baie, telefon, TV, balcon
- 3 apartamenta mici dotate cu dormitor, living, camera pentru copii, bar, baie, TV, telefon si balcon
- un apartament mare dotat cu doua dormitoare, living, baie, TV, telefon.

Barul sta la dispozitia turistilor cu o gama variata de bauturi alcoolice si racoritoare si biliard.

Hotelul dispune de restaurant, sala de conferinte si sala de fitness.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check biliard
  • check jacuzzi
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check saună

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.