adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Margaritar din Poiana Tapului 2 grade grade

Poiana Tapului , str. Splaiul Zamorei, nr. 35 (la aprox. 3.0 km de centrul loc. Busteni)  
​Capacitate: 47 adulți în 18 spații de cazare.
Asezat pe cursul raului Prahova, intr-un minunat decor montan la 200 m de soseaua DN 1, la intrarea in Busteni (Poiana Tapului) cu o priveliste minunata asupra Masivului Bucegi hotelul ofera posibilitatea de cazare, servirea mesei in restaurantul propriu, organizarea de cantonamente pentru sportivi.

Hotelul dispune de 42 de cazare distribuite in:
- 14 camere duble, dotate cu baie, telefon, TV, balcon
- 3 apartamenta mici dotate cu dormitor, living, camera pentru copii, bar, baie, TV, telefon si balcon
- un apartament mare dotat cu doua dormitoare, living, baie, TV, telefon.

Barul sta la dispozitia turistilor cu o gama variata de bauturi alcoolice si racoritoare si biliard.

Hotelul dispune de restaurant, sala de conferinte si sala de fitness.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check parcare
  • check biliard
  • check jacuzzi
  • check sauna
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,