adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Vinga din Poiana Brasov 3 grade grade grade

Poiana Brasov , str. Valea Lunga  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.8/10 Excepțional !
13 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 13).

record_voice_over Personal:9.3
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10

Recenziile pensiunii Casa Vinga din Poiana Brasov


   Cristian din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2017 - 16.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curățenie,mic dejun proaspăt.... Super cazare
   Simona din Galati
nota: 9.3
schedule sejur: 18.07.2017 - 21.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mic dejun diversificat,pozitia pensiunii..
   Adrian G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.11.2016 - 11.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura...micul dejun...peisajul...
   Gabriela M. din Oradea
nota: 8.7
schedule sejur: 18.07.2016 - 19.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Privelistea superba,liniste.Micul dejun destul de variat,de calitate si totul proaspat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de semnalat
   Cristian din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 25.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
O fereastra care nu se inchidea si o veioza cu becul ars, care nu a fost inlocuit pina l sfarsitul sejurului (desi a fost reclamt).
   Anca din Focsani
nota: 8
schedule sejur: 15.04.2016 - 17.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,mic dejun extra bogat.personal amabil,priveliste frumoasa,internet accesibil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Eram singurii cazati si era cat pe ce sa inghetam in camera daca nu ceream sa se deschida caldura.
   Mihai din București
nota: 8.5
schedule sejur: 22.01.2016 - 24.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziționarea pensiunii
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul ce deservește restaurantul la micul dejun să fie mai atent privind reumplerea platourilor/recipientilor care se golesc.
   Constantin O. din Buzau
nota: 9.5
schedule sejur: 28.01.2015 - 30.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de partia de ski,personal foarte amabil,micul dejun ok,camera destul de spatioasa,cu siguranta o sa mai revin.
   Iulia I. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 17.06.2014 - 20.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curăţenie zilnică în cameră. Totul mirosea frumos: baia, prosoapele, lenjeria de pat.
Personal foarte amabil.
Mâncare delicioasa, preţuri bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Salteaua uşor ruptă si scartaia.
   Doina M. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 15.06.2014 - 18.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curatenie, servicii bune
   Stefan din Medgidia
nota: 8.7
schedule sejur: 10.02.2013 - 14.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervarea a fost facuta fara plata unui avans si si-au tinut cuvantul
- aproape de partie
- curatenie zilnica in camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun este monoton, acelasi pe toata perioada petrecuta acolo si destul de saracacios
- restaurantul se inchide la ora 18 si seara trebuie sa mananci in alte restaurante
   Silviu V. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 26.04.2012 - 29.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost amabil, curatenie s-a facut in fiecare zi, liniste, deci totul a fost OK
   Eugen I. din Bragadiru
nota: 10
schedule sejur: 29.11.2011 - 01.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Schimbare zilnica prosoape si completare cosmetice;
- apropiere de centru si telacabina.
thumb_down
Aprecieri negative:
Program restaurant.
CONTACT UNITATE
Mihai Tatusescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,