Pensiunea La Gina din Ploiesti

Ploiesti, str. Intrarea Gaterului, nr. 1  
Nota 9.76 / 66 recenzii 10 - Excepțional !
Marian din Brăila

Mâncarea excelenta, curățenie, acces rapid

​Capacitate: 17 adulți și 2 copii în 6 spații de cazare
Amplasata pe centura de vest a orasului Ploiesti, la numai 7 minute de centrul acestuia,la 5 minute de autostrada Bucuresti -Constanta, intr-o zona extrem de linistita,
departe de zgomotul strazii , cu un numar total de 20 locuri de cazare.
Locul ideal pentru cei aflati in tranzit ,in delegatii sau vacanta,pensiunea noastra vă oferă confort si odihna la preturi fara concurenta ! Fiecare camera (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Gina Simion
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.