adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Forum din Ploiesti 3 grade grade grade

Ploiesti , str. Gheorghe Doja, nr. 215A  
Primesc invitația de a lăsa o recenzie doar turiștii care au solicitat cazare​ și a fost acceptată de către hotelier. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hotelului Forum din Ploiesti


   Nicolae din Brasov
nota: 9.2
schedule sejur: 04.06.2016 - 05.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, in baie tot ce trebuie, destule dulapuri si noptiere, televizor, aer conditionat, destul spatiu la parcare, in general totul decent si placut. Felicitari!
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost putin zgomot spre diineata. Probabil nuntasi certati cu bunul simt. Ar fi o sugestie - aspectul exterior poate fi imbunatatit si o recomandare - pentru cei care se descurca mai greu si nu prea au orientare, ar fi bine venita pe masa din camera un mic prospect cu harta zonei si localizarea hotelului. (n-a fost cazul meu sa am nevoie dar, stiu ca se practica)
   Silviu din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 20.02.2016 - 21.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Timp scurt pentru cazare / decazare
-curatenie, liniste, intimitate
-foarte bine plasat (Mall AFI Ploiesti, mijloace de transport in comun)
   Valer din Bistrita
nota: 9.7
schedule sejur: 27.11.2013 - 28.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Disponibilitate şi amabilitate deosebită din partea întreg personalulului, desigur, în special, a celui de la recepţie. Renovarea recentă şi curăţenia contribuie din plin la confort. Camerele sunt plăcute şi primitoare, chiar dacă sunt uşor austere...
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate că saltelele nu sunt suficient de odihnitoare...
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,