adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Balea din Piscul Negru

Piscul Negru , DN7C, Transfagarasan, Km 103, Romania, 1, nr. 103  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.7/10 Foarte bine
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:8.5
insert_emoticon Servicii:8.5
lightbulb_outline Curățenie:8.5
weekend Confort:8.5
monetization_on Prețuri:8.5
location_on Localizare:9.5

Recenziile vilei Balea din Piscul Negru


   Robert R. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.04.2017 - 21.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare excelenta, peisaj incantator, liniste, curatenie si servicii de calitate. Mancarea de asemenea foarte buna (produse proaspete, bio), proprietarii foarte amabili si primitori. Chiar nu ai ce sa le reprosezi!
Speram sa gasim locuri libere si la vara cand intentionam sa stam mai mult.
   Nicoleta C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.03.2017 - 27.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie superba,intr-un décor mirific. Gazde foarte ospitaliere.Mancare ca la mama acasa,. Totul curat. M-am simtit excellent. Recomand din toata inima.
   Mihaela Iulia din Iași
nota: 4.7
schedule sejur: 31.07.2016 - 03.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a plăcut amplasarea pensiunii în mijlocul naturii și peisajul .
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi-au plăcut :
-nu am intrat bine în pensiune și mi s-a cerut să plătesc diferența de bani la cazare (în condițiile în care plătisem un avans de cincizeci la suta din prețul cazării). Mai elegant ar fi fost să mi se prezinte locul de cazare, să mi se permită să mă instalez și să mă invite să mă înregistrez și sa plătesc. Totul ține de atitudine.
-meniul sărac
-curățenia lasă de dorit
-am fost deranjați de nenumărate ori pentru că modul în care parcam mașina nu era pe gustul proprietarilor și ni se cerea sa parcam altfel
-ar trebui specificat la apartamentul cu doua camere ca este nedecomandat și baia este practic în una din cele doua camere
-baia nu are aerisire
Răspunsul unității:
Aşa cum vi s-a comunicat în momentul în care aţi solicitat cazare la unitatea noastră, la Vila Bâlea rezervările se fac exclusiv cu plata unui avans de 50 % (pentru a se evita rezervările care ulterior nu sunt onorate, fapt ce împiedică alți turiști să beneficieze de cazare), urmând ca diferenţa să o achitaţi când ajungeţi la locaţie. Dacă nu eraţi de acord cu cele de mai sus, puteaţi să alegeţi o altă locaţie;
- meniul nu este comparabil cu cel al restaurantelor din oraş ca varietate, dar în schimb asigurăm prospeţimea şi calitatea produselor, sănătatea oaspeţilor noştri fiind pe primul loc;
- am dori, dacă se poate, să argumentaţi de ce consideraţi că ar lăsa de dorit curăţenia ca să putem lua măsuri în această privinţă (sunteţi prima persoană care este nemulţumită de acest aspect şi nu ne dorim ca acest lucru să se repete);
- motivul pentru care aţi fost rugată să parcaţi maşina corespunzător este că modul în care aţi parcat-o ocupa mai multe locuri de parcare. Parcarea locaţiei dispune de acelasi număr de locuri ca şi numărul de camere. Aşa cum vi s-a explicat, ocupaţi şi locurile de care alţi turişti aveau dreptul să beneficieze;
- dacă doreaţi baie în fiecare cameră, nu trebuia decât să spuneţi în momentul în care aţi solicitat rezervare şi vi s-ar fi oferit 2 camere duble cu baie în fiecare cameră. Preţul mai mic al apartamentului este motivat tocmai de faptul că are o singură baie pentru ambele camere;
- ne cerem scuze pentru lipsa aerisirii la baie, problemă ce se va remedia în cel mai scurt timp posibil.
   Popazu G. din Giurgiu
nota: 10
schedule sejur: 06.07.2016 - 07.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie. Curatenie.
   Anca din Calarasi
nota: 9
schedule sejur: 28.04.2016 - 04.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea, locatia, personalul, mancarea, focul de tabara
   Laila din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 06.01.2016 - 07.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Preturi oneste
personal amabil si atent
camerele sunt curate
   Amelia P. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 05.01.2016 - 06.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, primitor,
thumb_down
Aprecieri negative:
Zona ar putea fi mai bine dezvoltata... Nu sunt foarte multe obiective turistice
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,