adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Flora din Piscul Negru

Piscul Negru , str. Piscul Negru, nr. fn  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Flora din Piscul Negru


   Raluca din Pitesti
nota: 5.3
schedule sejur: 21.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte drăguț și ospitalier. Vila este situată într-o zonă foarte frumoasă (unele camere au vedere spre munte)și destul de bine poziționată față de diversele obiective turistice. Deși nu există posibilitatea de a servi masa în regim de restaurant, clienții au la dispoziție o bucătărie foarte bine utilată.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele sunt foarte mici și înghesuite. Curățenia (în special în baie) cam lasă de dorit. Mobilierul este foarte sărăcăcios, nu există dulap pentru haine. Izolarea fonică a camerelor este foarte proastă, practic se poate auzi cam tot ceea ce se discută în camerele alăturare. Prețul ni s-a părut un pic cam mare față de condițiile oferite.
   B. din Bucuresti
nota: 6.5
schedule sejur: 21.07.2010 - 22.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt confortabile, calde dar foarte simple. Strictul necesar si nimic mai mult. Zona in care este plasata pensiunea este una grozava.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu se servesc decat minuturi si doar la cerere.
CONTACT UNITATE
Catalin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,