adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Villador din Piatra Neamt

Piatra Neamt , str. Alexandru Cel Bun, nr. 24  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile vilei Villador din Piatra Neamt


   Nicoleta din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 30.11.2016 - 03.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate pret foarte bun. Aproape de centru. Camera si baie mare cu terasa. Fiind vreme friguroasa, caldura la maxim a fost in permanenta.
   Stefan din Ploiesti
nota: 9.8
schedule sejur: 18.09.2016 - 19.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este central. Gazda prompta, am putut lua legatura imediat. Desi am ajuns tarziu (ora 21.00) nu a fost nicio problema. Parcare in curte, acces facil. A fost o alegere f. Buna.
   Dragos din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 07.05.2016 - 08.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera potrivita ca marime pentru 2 persoane
- balcon cu masa si scaune pentru un mic dejun sau o tigara
- este destul de departata de strada principala, deci sederea nu este afectata de zgomotul traficului
- baie super faina
- bucatarie comuna dotata pentru orice nevoie
- proprietara este de treaba
- proprietatea este la 10 minute de gara sau la 15 minute de centru pe jos
thumb_down
Aprecieri negative:
Miros inchis al camerei, chiar si cu geamul deschis
   Ovidiu din Sebes
nota: 8.2
schedule sejur: 04.10.2014 - 05.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E central, curat in camera si in baie, gazda e amabila. A fost si caldura in camera ceea ce ne-a convenit deoarece a fost frig afara in ziua cand ne-am cazat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu a mers wireless-ul nici in camera, nici cand am stat langa router.
CONTACT UNITATE
Dana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,