adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Dana din Piatra Neamt

Piatra Neamt , str. Izvor, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.9/10 Foarte bine
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:8
weekend Confort:8.3
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:9

Recenziile casei Dana din Piatra Neamt


   Melania Andreea T. din Bacau
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 01.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos și foarte liniștit locul
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic
   Georgiana Madalina din Targu Ocna
nota: 9.2
schedule sejur: 22.09.2016 - 23.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte primitoare;
-amplasarea pensiunii este aproape de centru;
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut caldura, dar nici nu am semnalat problema deoarece am stat o singura noapte.
   Ivan din Timisoara
nota: 9.3
schedule sejur: 12.10.2016 - 13.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie faina, linistita, intr-o livada. Usor de accesat cu masina. Proprietara foarte prietenoasa. Unele camere au balcon cu priveliste misto.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este foarte curat, mai este de lucrat la acest capitol. Restaurantul serveste mic dejun dar pranz doar la comanda cu o zi inainte.
   Ute din Berlin Germania
nota: 8.3
schedule sejur: 31.07.2016 - 03.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nice location, calm and green, hostile hosts, very good breakfast
   Teddy din Suceava
nota: 8.5
schedule sejur: 23.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie, aproape de padure, dar si fosrte aproape de centru.
CONTACT UNITATE
Daniela Pachitanu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,