adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Carmen din Piatra Neamt

Piatra Neamt , bd-ul Dacia, nr. nr.22  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Carmen din Piatra Neamt


   Diana din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 01.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, super utilata, gazde foarte primitoare.recomand cu mare drag .multumim!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt minusuri totul este perfect
   Constantin din Ploiesti
nota: 9.3
schedule sejur: 21.07.2016 - 23.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul mi-a placut.E foarte curat,lenjeria de pat de matase , bucataria foarte curata, totul e amenajat cu bun gust.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcare proprie ar fi bine venita.
   Claudia din Galati
nota: 10
schedule sejur: 14.05.2016 - 15.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amenajarea interioara foarte placuta
- privelistea
- curatenia
- micile atentii
thumb_down
Aprecieri negative:
Usa de la baie (dupa ce este inchisa ramane un spatiu)
   Tanase din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.03.2016 - 24.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine, tot ce trebuie. Oras frumos, locatia aproape de interesul meu, interesant in general.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.La locatie este greu sa faci propuneri de imbunatatire, fiind apartament in bloc. Apartamentul OK, cu tot ce trebuie, blocul ingrijit, curatenie, lift functional.
Răspunsul unității:
Multumim pentru recenzie si speram sa reveniti cu drag. Cu stima, Carmen
   Georgeta P. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 16.03.2016 - 18.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost minunat! Recomand din tot sufletul tuturor ce vor sa se cazeze la acest apartament.Curat,modern si dotat cu tot ce am avut nevoie.Gazda este o persoana minunata!
Răspunsul unității:
Ma bucur mult ca v-ati simtit bine, va asteptam cu drag oricand.
   Ruxandra din Leeds
nota: 9.8
schedule sejur: 30.11.2015 - 03.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este mobilat si utilat ideal, cu acces usor catre centru, supermarket si partia de ski. Cel mai apropiat restaurant (Diesel) este la 5 minute de mers pe jos si serveste mancare excelenta. Balconul mare este ideal pentru seri calduroase. Bucataria este bine utilata iar dusul din baie este o placere. Carmen este o persoana foarte placuta si disponibila; s-a oferit chiar sa ne duca la gara in ziua plecarii. Daca gasim disponibil, numai aici vom sta de acum incolo cand venim in Piatra Neamt.
Răspunsul unității:
Mulțumesc Ilinca, mă bucur nespus ca v-ați simțit bine. Va aștept cu drag și data viitoare. Sărbători fericite!
   Florentina Gabriela S. din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 06.10.2015 - 09.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este foarte curat, mobilat, utilat cu tot ce trebuie.Gazda este foarte amabila.
Multumim pt conditiile oferite.

Vom reveni cu placere si cu alta ocazie!
Răspunsul unității:
Va asteptam cu placere si data viitoare :)
   Maria din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.09.2015 - 26.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este o adevarata bijuterie, amenajat cu gust, curat, bine pozitionat si cu o priveliste excelenta, iar Dna Carmen o gazda ospitaliera. Recomandam cu incredere locatia respectiva, intrucat aici ne-am simtit ca acasa.
Răspunsul unității:
Vă mulțumesc și va aștept cu drag și alta data. Mă bucur enorm ca v-ați simțit bine.
   Ullise D. din Buzău
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost OK modul de contact pt. Inchirirea aprtamentului chiar daca nu am avut norocul sa gasim liber.
Răspunsul unității:
Mulțumim, speram sa avem plăcerea de a va caza data viitoare.
   Dragos Cosmin din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 23.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort raportat la un pret just!
Foarte multumit de calitatea serviciilor oferite!
Recomand cu incredere!
Răspunsul unității:
Mulțumim, va așteptăm cu drag și alta data.
CONTACT UNITATE
Andritoai Carmen
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,