adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Nicolae din Petrosani 2 grade grade

Petrosani , str. Dn66, nr. km9  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii La Nicolae din Petrosani


   Calin din Bistrita
nota: 8.7
schedule sejur: 12.02.2016 - 14.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, pret mic, mancare buna, personal serviabil, atmosfera calda.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baie mica, finisaje invechite (parchet foarte uzatin camera) Televizorul nu merge.
   Dragos F. din Ploiesti
nota: 8.8
schedule sejur: 10.08.2014 - 11.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortabil , curat , personal amabil , raport pret-calitate excelent , mancare foarte buna . Cat timp am asteptat comanda la masa de pe malul lacului am fost fascinati de gasca care se plimba printre mese !
   Felicia din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 24.07.2013 - 25.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita intr-un cadru idilic, personal amabil, mancare buna;
thumb_down
Aprecieri negative:
Trenul trece prin spatele hanului si daca nu inchizi geamul poate sa deranjeze; dusul nu e special amenajat, ci se trage din bateria de la chiuveta si te speli direct pe pardoseala camerei de baie (poate ca asta e valabil doar la etajul mansardat unde am stat noi); canalizarea de la toaleta mirosea urat.
   Paul din Timisoara
nota: 9.2
schedule sejur: 29.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Calitatea/cantitatea mancarii.
- ospitalitatea si amabilitatea personalului.
- serile festive, programul artistic si atmosfera.
- respectul fata de clienti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa atentie cu menajul in camera pe durata sederii.
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,