adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Gorjeana din Pestisani 3 grade grade grade

Pestisani , str. Principala, nr. 85  
Primesc invitația de a lăsa o recenzie doar turiștii care au solicitat cazare​ și a fost acceptată de către hotelier. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Casa Gorjeana din Pestisani


   Catalin S. din Fundulea
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2017 - 25.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, discrete, cu mult bun simț. Este o pensiune foarte curata, spațiul generos, materiale de calitate, design încântător. Bucătăria este foarte bine utilată, cu tot ceea ce ai nevoie, iar doamna gateste excelent. Este singura gazdă care ne-a dat bon fiscal din proprie inițiativă, l-am refuzat, dar a insistat să-l luăm. Dacă o să mai ajungem în zonă cu siguranță vom opri la dumnealor.
   Mihai din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 17.04.2017 - 20.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie buna,aer curat,liniste,oameni primitori,se poate negocia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin mai multa atentie la curatenie,apartamentul nu este terminat,nu sunt suficiente prize pentru un laptop sau telefon,terasa apartamentului nefinisata
   Dragos Leonard din Craiova
nota: 9.5
schedule sejur: 09.09.2016 - 10.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spatiu amenajat cu gust, totul foarte curat in cele mai mici detalii, gazde foarte primitoare si amabile, atente intotdeauna la preferintele turistilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nici o nemultumire. Singura sugestie ar fi ca, pe terasa camerelor sa fie fotolii si masuta in loc de scaune.
   Doru din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Casa Gorjeana este o agropensiune moderna (noua), cu aspect de castel si cu gazde foarte primitoare. Ne-am bucurat de pozitia acesteia pentru a ajunge la toate obiectivele din zona, pe rand, in tihna.
Camerele sunt mari si luminoase, dotate cu tot ce ai nevoie. Au o baie imensa (am locuit in camera tripla).
Elementul forte il reprezinta mancarea. Am mancat un mic dejun bio bogat si gustos cu produse de casa excelente. Seara am servit un pastrav la gratar cu mujdei de usturoi de ne-am lins pe degete. Ne vom intoarce cu siguranta!
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,