adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Bucegi Portile Regatului din Paraul Rece 2 grade grade

Paraul Rece , str. Valea Rasnoavei, cam 2, nr. 10 (la aprox. 8.7 km de centrul loc. Predeal)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Bucegi Portile Regatului din Paraul Rece


   Tudor-cristian G. din Bucureşti
nota: 6.3
schedule sejur: 26.12.2015 - 27.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziția hotelului este bună, dar până în orice punct de atracție trebuie mașină. Un plus pentru servicii la restaurant: servire promptă, mâncare bună, personal amabil. Camera și hotelul, în general curate, ambianța primitoare. Există parcare amenajată.
thumb_down
Aprecieri negative:
Prima nemulțumire este legată de sistemul de rezervare. De şi am rezervat prin turistinfo.ro, am vorbit și la telefon, când am sunat înainte cu 1 zi pentru confirmare, mi s-a spus că nu aveam rezervare, dar că se poate face atunci una. Asta mi-a produs un sentiment de disconfort. Am explicat că am vorbit şi la telefon anterior, cu ocazia rezervării, dar femeia de la celălalt capăt al firului mi-a spus că nu am vorbit cu dumneaei. Deci trebuia să vorbesc cu tot personalul hotelului! Un minus de semnalat este şi faptul că pe casa scării, dar şi pe etaje, inclusiv în camere, persista un miros - când mai intens, când mai slab - cu iz de tămâie, un miros înțepător ce putea să vină de la bucătărie, din câte mi-a explicat camerista. Indiferent ce era, era ușor deranjant. Un alt minus - camerele foarte mici, există riscul să te lovești de televizor, care atârnă deasupra patului. Am stat la etajul 2, nu am avut balcon, nu știu cum erau cele de la etajul 1, dar indiferent cum ar fi, asta nu anulează situația de la etajul 2. Nu în ultimul rând, o doamnă foarte... Neinspirată de la recepție (probabil cea cu care vorbisem la telefon și nu găsea rezervarea) ne-a făcut să ne simțim groaznic înainte să plecăm. După ce băiatul meu i-a predat cheile de la camere, i-a spus să mai aştepte puțin să verifice camerele, ca să nu se fi produs vreun furt. Aşa ceva?
   Oana din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 15.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Parcare proprie
- in centrul localitatii
- aproape de diverse trasee
thumb_down
Aprecieri negative:
Camere foarte mici
- nu recomand restaurantul
   Cezar P. din Galati
nota: 8
schedule sejur: 01.05.2015 - 03.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Plusuri personal ok servire buna
pentru 2 stele cat este catalogat este un hotel acceptabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu
   Iulian D. din Bucuresti
nota: 6.3
schedule sejur: 10.04.2015 - 14.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata la primire , prosoape albe , chiar si prosop de picioare pe gratar la iesirea de la dus . De remarcat cu nota 10 plus 2 persoane din aceasta unitate - d-ul ionut ,ospatarul de la restaurant care a dat dovada de profesionalism si amabilitate cum rar gasesti la noi in Romania si d-soara denisa -receptionera care a rezolvat prompt toate solicitarile noastre facandu-ne sejurul foarte placut prin profesionalismul de care a dat dovada .Iar pt. D-ul director Georgica Cosmin numai cuvinte de apreciere pt. Implicarea sa in a face sejurul cat mai placut tuturor turistilor .
thumb_down
Aprecieri negative:
D-soara camerista a fost ca si inexistenta . A fost prin camera sa faca putin curat in cele 4 zile doar la solicitarea noastra prin d-soara receptionera . A fost foarte suparata ca am deranjat-o ca nici nu ne saluta cand ne intalneam .Trebuia sa o salutam noi si abia raspundea ceva.... Centrala termica face un zgomot in calorifer greu suportabil , mai ales noaptea .
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Informatia din oferta de Paste a fost ca pachetul continea demi-pensiune , dar in realitate a fost doar mic dejun pt. 3 nopti din 4 .Norocul nostru a fost ca am cerut detalii suplimentare la telefon d-lui dir. Cosmin si asa am aflat ce cuprindea de fapt oferta reala .
   Andrei din Chisinau, R. Moldova
nota: 8.7
schedule sejur: 02.02.2015 - 06.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil, receptiv la doleantele noastre. Bucatele de la restaurant gustoase, nici nu am avut nevoie sa cautam alt local pentru a lua masa. Privelistea de la balcon superba. Camerele bine incalzite.
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost neplacut intr-o seara ca in zona pt nefumatori a restaurantului se fuma la o masa.
   Ciprian din Galati
nota: 8.7
schedule sejur: 03.06.2014 - 04.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
-ospitalitate
-preturi accesibile
-bucataria diversificata si foarte buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Faptul ca nu am putut plati cu cardul iar d-na de la receptie ne-a dat un motiv pe care nu aveam cum sa-l credem. Explicatia dansei a fost ca banca de unde au pos-ul nu accepta card de ING.
   Ioana din Constanta
nota: 8.5
schedule sejur: 07.06.2014 - 09.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil si prietenos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu aveau toate preparatele prezentate in meniu.
   Iulian D. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 18.04.2014 - 21.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil , mancarea buna ,restaurantul elegant si curat, preturile pt. Orice buzunar , peisajul foarte frumos , liniste , curatenie , camerista a fost in fiecare zi si a facut curat in camera .
thumb_down
Aprecieri negative:
Ce nu ne-a placut , chiar daca nu ne-am uitat prea mult la el , a fost tv. Care este pus aproape de tavan , prea sus si te doare gatul daca te uiti mai mult la programele lui . Dar probabil ca l-au pus asa de sus ca sa nu prea stai in camera , ci la plimbare ,afara la aer curat.
Răspunsul unității:
Buna ziua ,

Va multumim ca ati fost oaspetii nostrii si va mai asteptam !
   Mihaela din Gruiu
nota: 9.8
schedule sejur: 12.04.2014 - 13.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut pentru a doua oara un week-end minunat la hotelul Bucegi! Totul a fost perfect: confort, caldura, curatenie, peisaj de vis! In plus, datorita locatiei, se poate ajunge usor si in statiunile de pe Valea Prahovei si in Poiana Brasov.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate ar fi util sa existe si optiunile cu `mic dejun inclus` sau `demipensiune`.
   Paraschiva din Galati
nota: 8.2
schedule sejur: 29.03.2014 - 31.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promptitudinea si seriozitatea d-nei Mihaela cu care am stabilit rezervarea.
Peisajul montan din imprejurimile Hotelului.
Baia dotata cu feon iar prosoapele au fost schimbate zilnic (nu prea vezi asa ceva la un hotel de 2 *).
Muzica difuzata in terasa amenajata pentru gratar mi s-a parut o idee buna.
Parcarea gratuita si supravegheata cu camera video.
thumb_down
Aprecieri negative:
Balconul comun la camere etaj 1. Un paravan discret ar crea mai multa intimitate turistilor care nu vin in grupuri.
Răspunsul unității:
Buna ziua ,

O sa tinem cont de precizarile dvs. Va multumim si va mai asteptam !
   Mihaela din Gruiu/ Ilfov
nota: 10
schedule sejur: 21.03.2014 - 23.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Privelistea din camera si de pe balcon, spre munti este superba! Camerele, desi nu foarte mari, sunt curate si confortabile, caldura si apa calda non-stop, asternuturile si prosoapele albe si de buna calitate, consumabilele (sapun, sampon, etc.) in cantitate suficienta. Restaurantul, terasa si curtea frumos amenajate. Tot personalul hotelului a fost foarte amabil din momentul rezervarii si pana la sfarsitul sejurului. In concluzie, ne-am simtit excelent si vom reveni oricand cu placere!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi-a placut deloc amenajarea cu trofee de vanatoare a salonului de la intrarea in hotel, care creaza, in opinia mea, o atmosfera sinistra.
Răspunsul unității:
Buna ziua ,

Va multumim ca ati fost oaspetii nostrii si va mai asteptam cu drag la munte !
   Marius E. din Macin Jud.tulcea
nota: 10
schedule sejur: 01.02.2014 - 07.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Suntem foarte mulțumiți de ceea ce am găsit la hotel. Curățenie,confort,gazde de un bun simt cum rar mai găsești pe la noi.Peisajul este super.Deasemenea ,inițial ne-am făcut oarece probleme legate de distanta pana la punctele de interes(în special din Predeal)dar pana la urma acesta n-a fost un impediment ba dimpotrivă.Dupa nebuneala de pe pârtii abia așteptam s-ajungem la hotel sa ne luam porția de liniște.Le mulțumim gazdelor pe aceasta cale cu mențiunea ca abia așteptam sa revenim...
Răspunsul unității:
Buna ziua ,

Ne bucuram ca va placut la noi si speram sa reveniti cu drag !

O zi frumoasa si un week-end racoros!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,