adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Razvan din Parang 3 grade grade grade

Parang , str. Parangul Mic, nr. B 14  
Nota 9.8/10 Excepțional !
4 recenzii
Attila din Cluj Napoca (31.12.2016)

Atmosfera placuta si familiara.

​Capacitate: 20 adulți în 9 spații de cazare.
Cabana `La Razvan`este situata la mica distanta de varful Parangul Mic la 50m de statia de telescaun sosire in mijlocul partiilor de schi.

Accesul se poate face vara cu masina sau cu telescaunul iar iarna cu telescaunul sau cu jeep 4x4.

Cabana dispune de 10 camere cu pat matrimonial sau duble. In camere fumatul este strict interzis. Camerele cu pat matrimonial au si un pat simplu(pentru copii). Toate camerele au baie proprie Tv si satelit.

Restaurantul are 35 de locuri meniul fiind variat.

Turistii au la cabana propriul centru de inchirieri echipament schi, monitori autorizati, ghizi vara, posibilitatea de a merge la rafting, off road pe traseele din zona sau de a face o tiroliana.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check terasa
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant
  • check pat bebe
  • check scaun bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Marica Laura
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,