adaugă o unitate turistică
search
date_range

Chalet Weinkeller din Parang 3 grade grade grade

Parang , str. Bujorului, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile Chalet Weinkeller din Parang


   Larisa Denisa din Rm Valcea
nota: 10
schedule sejur: 28.08.2017 - 30.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia și atenția pentru detalii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu există nemulțumiri.
   Cristina din Timisoara
nota: 9.5
schedule sejur: 31.01.2015 - 06.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dotari de top...in bucatarie, in camere, in baie dar si la gratar, curatenie exemplara, extrem de aproape de telescaun, liniste. Asteptarile noastre au fost depasite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Scara exterioara de acces ar putea sa aiba balustrada pe ambele parti.
   Cristian I. din Cluj Napoca
nota: 9.7
schedule sejur: 20.07.2014 - 26.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oamenii ăştia s-au gândit la toate. Am găsit la cabană tot ce ne-a trebuit, atmosfera a fost liniştită, curăţenia impecabilă. Iar locul este perfect, puţin retras, astfel încât să ai linişte, dar nu departe de punctul de acces pe trasee. M-aş fi întors a doua zi dacă era după mine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Absolut niciunul
Răspunsul unității:
Un alt grup in fata caruia ne scoatem palaria !

Mai poftiti pe la noi :) !
   Sorin S. din Petrosani
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promptitudine si seriozitate.
Răspunsul unității:
Ne pare rau ca toate incercarile Dvs de a va petrece un week-end la noi, au fost sortite esecului. Poate in viitor norocul va va surade :)
Cu prietenie,
echipa Weinkeller.
   Daniela din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 06.12.2013 - 08.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii excelente, mai mult de atat nu cred ca poti sa iti doresti de la o cabana, super utilata si dotata, oameni deosebiti, in concluzie week-end-ul petrecut a fost unul deosebit mai ales ca ne-a ajutat si vremea si am avut parte de un peisaj de poveste. Revenim ori de cate ori avem posibilitatea cu cea mai mare placere.
Răspunsul unității:
Intotdeauna suntem bucurosi cand aflam ca oaspetii nostri s-au simtit bine la Chalet Weinkeller. Va asiguram ca ne vom stradui sa oferim si pe viitor cel putin aceleasi conditii. Va asteptam oricand cu drag.
PS
Ar fi ceva extraordinar, sa fie toti turistii, de un asa bun simt cum a fost grupul Dvs.
   Rodica din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 22.06.2013 - 24.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana bine asezata - o oaza de liniste , nu departe de telescaun , bucatarie super utilata , camere curate , sauna - o binecuvintare dupa o zi de hoinarit prin munti , personal cum rar gasesti , preturi foarte bune.
Răspunsul unității:
Multumim, ne bucuram ca a fost un sejur reusit chiar daca ploaia a stricat putin planurile. Va asteptam cu drag oricand.
   Cristina din Timisoara
nota: 9.8
schedule sejur: 17.05.2013 - 19.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana este incredibil de bine dotata in cele mai mici detalii (de la ustensilele si electronicele din bucatarie pana la clemele de prins parul si medicamentele din baie sau jocurile de societate si `rontaielile` puse toate gratis la dispozitia clientilor) iar bunul gust este la el acasa. Amplasare perfecta, destul de departe de drumul principal pentru a te bucura de liniste dar cu acces foarte usor la telescaun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un spatiu de depozitare a hainelor in dormitoare ar fi binevenit.
Răspunsul unității:
Gata ! S-a rezolvat ! Doar sa ne spuneti si se rezolva :) Va asteptam cu drag oricand !
   Carina din Timisoara
nota: 9.3
schedule sejur: 30.04.2013 - 03.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curata, dotari multiple si de calitate superioara; o oaza de civilizatie intr-o zona (in prezent destul de defavorizata) frumoasa dar plina de mizerii.
Răspunsul unității:
Suntem bucurosi ca ati avut un sejur frumos la noi. Ne straduim in permanenta sa corectam micile probleme ce pot aparea, dar din pacate nu putem corecta bunul simt al oamenilor; credeti-ne ca facem tot ce ne sta in putere sa pastram muntele curat, dar nu suntem sprijiniti in niciun fel, nici macar de autoritatile locale. Speram ca in timp ne vom civiliza si noi, ca popor, si vom respecta mai mult bunul comun. Va multumim pentru aprecieri si va asteptam sa ne calcati din nou pragul.
CONTACT UNITATE
Info line
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,