adaugă o unitate turistică
search
date_range

Complex Turistic Alpina-Casi din Paltinis

Paltinis , str. Principala, nr. 222  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.2/10 Bine
9 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 9).

record_voice_over Personal:8
insert_emoticon Servicii:8
lightbulb_outline Curățenie:8.3
weekend Confort:8.2
monetization_on Prețuri:8
location_on Localizare:8.8

Recenziile complexului turistic Alpina-Casi din Paltinis


   Taronto G. din Itali
nota: 10
schedule sejur: 03.10.2017 - 04.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine mam simtit
   Iutis E. din Alba
nota: 10
schedule sejur: 03.10.2017 - 04.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine
   Sarina P. din Vilcea
nota: 10
schedule sejur: 03.10.2017 - 04.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc unde poți sa te relaxezi. Mâncarea foarte buna, curățenie in camere un personal cu bun simți si primitor . Recomand!
thumb_down
Aprecieri negative:
Doresc sa fie așa si când ma voi mai întoarce!!
   Gabriel B. din Bacau
nota: 5
schedule sejur: 23.08.2017 - 25.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Natura
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancarea la restaurant varza, piscina e intr-o baraca in spate, personalul indiferent. balustrada de la balcon periculoasa pt copii.
   Nicolae Radu P. din Piatra Neamt
nota: 9.8
schedule sejur: 17.08.2017 - 20.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multumiri gazdelor, totul la superlativ
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal nu le-am descoperit. Dar totul este perfectibil. Mult succes!
   Florin din Navodari
nota: 4.5
schedule sejur: 30.12.2016 - 03.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doar peisajul nimic din ce a oferit pensiunea
thumb_down
Aprecieri negative:
Geam ornament aproape pe toata usa la baie se vedea tot din camera iar noi aveam un copil de 13 ani cu noi.geam transparent la fereastra baie. Mancarea nu a fost conform așteptărilor puțină si fără a putea alege la prânz și cina. Servirea jalnica. Pretul foarte mare față de ce sa oferit 3900 lei 4 nopți doi adulti si un copil nu sa oferin nici pentru jumatate din suma serviciile.restaurant foarte mic pentru revelion si continuare. Am parcat in strada pe drumul national parcarea ofera la jumătate din capacitatea pensiuni. Doar 4 programe la tv. In camera un calolifer cu aeroterma care baga mai mult vânt. Toti cei care au stat la masa cu noi nu au fost multumiti au semnalat proprietarului dar proprietarul era indiferent la relatări chiar lua tot in gluma
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Cum arata camerele in poze sun superbe in realitate dar noi am fost cazati in camera mica invechita singurul plus peisajul. Ce sa promis înainte de cazare nu au fost nici pe jumatate atinse .preț mare .restaurant mic fără nici o varietate de mâncare. Servire proastă .parcare mica .etc
Răspunsul unității:
Buna ziua,

Va multumesc pentru parerea dumneavoastra. Tin totusi sa precizez cateva asptect.
Geamul de la fiecare usa, in special la baie e opac ! Referitor la mancare, inteleg ca nu sunteti multumit ca nu s-a oferit posibilitatea alegerii pranzului si cinei. Asta se intampla pentru ca in pachetul ales, meniul este prestabilit, iar dumneavoastra ati fost de acord cu el. Daca ne-ati fi semnalat din timp ca doriti alta varianta cu siguranta v-am fi facut pe plac. Mereu ne pliem cerintelor si ne dorim ca ai nostrii clienti sa fie multumiti.
La tv 4 programe ? Cel mai probabil a avut o defectiune televizorul - caz in care va recomand pe viitor sa semnalati conducerii asta, eu personal acum aflu. Ne-am fi ocupat cu promtitudine.
Referitor la semnalarea fata de proprietar, referitor la luatul in gluma cu respect, va contrazic cu desavarsire.
Cunosc foarte bine cat de implicata e fiecare persoana in oferirea celor mai bune servicii clientilor, acea implicare transmisa de proprietar, care mereu se asigura ca sejurul fiecarui client sa fie cat mai placut, nu amuzant si luat in bataie de joc cum mi-ati descris dumneavoastra !
   Anca din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 03.01.2016 - 08.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut cum este organizata pensiunea, distanta fata de baza partiei, existenta restaurantului, curatenia din interior, promptitudinea ospatarilor si modul lor de abvordare a clientilor, desing-ul pensiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Serviciile la camera lipsesc cu desavarsire, probabil e nevoie de mai multe menajere.
Nu a venit nimeni timp de 5 zile sa ia gunoiul si nu era gel de dus in baie, normal ar fi fost sa fie.
   Felicia din Timisoara
nota: 5.2
schedule sejur: 30.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunile frumoase,curate, camerele mari, apartamentele sunt deosebite - generoase
thumb_down
Aprecieri negative:
Serviciile de masa - sub orice critica, nimic din ceea ce scris in meniu nu exista in bucutarie.
de fiecare data ni se spunea ca dureaza un timp pana vine mancarea deoarece aveau un grup ( noi eram cam 16 persoane - oare ce eram? nu tot un grup)
   Mihaela din Galati
nota: 3.8
schedule sejur: 16.01.2015 - 18.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu e cazul
thumb_down
Aprecieri negative:
Am luat numarul de pe site si am vrut sa fac rezervarea insa mi-au cerut 130 lei pe camera dubla cu toate caci aici scria ca e 120. Nu mi s-a parut corect si nu am mai dorit sa ma cazez aici
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Preturile

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare.
Răspunsul unității:
Ne cerem scuze pentru neplacerea creata !
Insa asta va da dreptul sa criticati cu note negative locatia ? Observ : personal 1, curatenie 7, confort7, localitare 6. De unde v-ati facut aceasta parere ?

Asta ma face sa ma gandesc ca nici nu ati apelat...
CONTACT UNITATE
Pavel Chesari
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,