adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Nora din Paltinis

Paltinis , str. Varful Batrana, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici

Recenziile cabanei Nora din Paltinis


   Sorin P. din Sibiu
nota: 9
schedule sejur: 11.02.2017 - 12.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea personalului care deservește cabana in frunte cu sefa dna Nora
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am. Totul a fost organizat in amănunt beneficiind de toate solicitările cerute Cabana amplasată foarte bine chiar daca este veche. Acesta este tot farmecul
   Alexandra T. din Timisoara
nota: 3.5
schedule sejur: 21.03.2014 - 23.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plecarea pe trasee!
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte frig, nu au facut caldura in cabana, desi se stia cu mult inainte ca vom fi un grup mare de turisti. Desi patroana ne-a spus ca vom putea servi masa la cabana, teapa!!! Doamna (care era la cabana) ne-a informat ca ei nu i s-a spus nimic. De altfel, tanti, pe toata sederea noastra a fost super acra! Poate si curatenia a lasat de dorit, prin bai....
   Diana I. din Pitesti
nota: 9.3
schedule sejur: 30.04.2011 - 01.05.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost primiti foarte bine, cu multa caldura.
Copiii s-au distrat fara restrictii din partea proprietarilor.
Mancarea a fost foarte buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Cabana este o cladire cam vache, care ar trebui
Renovata si intretinuta.
In camere am gasit si prize lipsa. . . In rest totul este Ok
   C. din Orastie
nota: 9.8
schedule sejur: 13.11.2010 - 14.11.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este super; mancarea foarte buna; camerele foarte curate; caldura si in camere si in suflete; am fost cu 44 de adolescenti si toti au fost multumiti. Va multumim si noi! Cu siguranta vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu toate camerele au baie, dar baia comuna este foarte curata
CONTACT UNITATE
Staicu eleonora
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,