Pensiunea Bradet din Padis

Nota 9.33 / 26 recenzii 10 - Excelent !
Magdalena din Timisoara

Desi a fost un sejur foarte scurt, a fost bine. Promtitudine la rezervare, personal amabil, liniste, camera confortabila cu balcon(o idee f. Buna, si de recomndat altor pensiuni).Si.....foarte curat!

​Capacitate: 48 adulți și 2 copii în 18 spații de cazare
Pensiunea Bradet se afla in renumita zona turistica Padis din Muntii Apuseni la o altitudine de 1300 m. In zona Padis exista zeci de trasee turistice, baza de plecare in excursii la spectaculoasele fenomene carstice:
Cetatile Ponorului; Circuitul Magura Vanata; Circuitul Galbenei; Circuitul Groapa Barsa; Ghetarul Focul Viu; Bisericuta Motului; Cetatile Radesei; etc.
Pensiunea este situata intr-o (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check living
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Terebent Cornel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.