adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Bradet din Padis

Padis , nr. 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
19 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 19).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:8.7
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:9.7

Recenziile pensiunii Bradet din Padis


   Romeo din Botosani
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2017 - 25.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare ok, personal foarte amabil, zona absolut superba. Pozitionarea pensiunii o fac punct de plecare spre trasee de parcurs de care va veti aminti mult timp!
thumb_down
Aprecieri negative:
Am incercat sa ajung la padis dupa ce am vizitat cascada valul miresii de la rachitele. In teorie distanta era scurta, dar ghinion: au uitat sa asfalteze 4-5 km de drum(accesibil acum doar pt masinile off-road) ,drept pt care a trebuit sa fac un inconjur de vreo 160 Km. Da! cred ca este necesara regionalizarea, care sa elimine asemenea aberatii!
ca sugestie pentru pensiune: introduceti in meniul restaurantului mai multe produse locale si citeva banci pe care sa te aduni dupa intoarcerea de pe trasee ar fi reconfortant!
   Nicolae din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 04.06.2017 - 10.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este pur si simplu de vis. Personalul foarte prietenos si placut, care ne-au facut sa ne simtim rasfatati.Portii mari de mancare. Off-season (inceput de iunie) - este liniste in timpul saptamanii si te poti relaxa cu adevarat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pentru noi, nici unul. Doar sa nu uitati ca sunteti totusi la munte.
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va mai asteptam pe la noi!!!!
   Adrian din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 29.08.2016 - 31.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea excelenta a cabanei, curatenia, amabilitatea personalului sunt de nota 10. Am si mancat acolo, atat seara cat si dimineata si am fost foarte multumiti. Nu este o bucatarie foarte diversificata dar produsele sunt bune si la preturi decente.
thumb_down
Aprecieri negative:
Confortul camerei, utilitatile din baie (lipsa perdelutei de dus, spre exempu), toate acestea pot fi imbunatatite.
   Tudor din Cluj-napoca
nota: 7.8
schedule sejur: 22.04.2016 - 24.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte prietenos și serviabil, locația foarte buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera nu avea hârtie igienică (dar am primit imediat ce am cerut). Preturile la sucuri sunt enorme (mai degrabă caracteristic zonei decât cabanei)
   Adela din Timisoara
nota: 9.5
schedule sejur: 30.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil si dornic sa ne faca sederea cat mai placuta.
Cabana este complet utilata iar spatiul suficient pentru 20 persoane. Este foarte aproape de partie, iar accesul cu masina este foarte usor (fiind aproape de soseaua principala).
Terasa spatioasa, cu priveliste catre creasta Fagarasilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa ustensile pt gratar.
Lipsa perdea dus sau cabina dus in bai, fapt care a dus la mici inundatii in bai.
   Roxana din Cluj-napoca
nota: 8.3
schedule sejur: 16.09.2015 - 20.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Calitate/pret foarte ok
- exact cat e nevoie dupa o zi de drumetii: o camera si baie curata si un pat comod
- locatie buna pentru principalele circuite
- personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unei oglinzi in camera twin cu baie proprie
   Lucian H. din Paleu
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am reusit sa contactez telefonic cabana pentru rezervare de aceea am trimis solicitarea de cazare prin intermediul turistinfo.ro. Nu am fost contactat de catre prorietar nici telefonic nici prin e-mail.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. Primeste inclusiv un sms prin care este anuntat ca are o cerere de rezervare in asteptare. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Adriana B. din Medias
nota: 8.5
schedule sejur: 28.07.2015 - 31.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare buna, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniu sarac. Ca dotari, m-a surprins lipsa cabinei de dus...
   Daniel din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 18.07.2015 - 22.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este noua, situata vis-a-vis de ceea ce a fost Cabana Padis (acum in renovare). Curatenie, liniste, camere foarte ok. Proprietarul, o doamna/domnisoara tanara intotdeauna dornica sa te ajute. Cu siguranta cand o sa revenim in zona ne vom caza tot aici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul pare suparat, fara chef de viata, parca ii superi de fiecare data cand le ceri ceva. Cand am solicitat bonul fiscal ptr decontare mesei, am fost intrebati de unde suntem. Nu am inteles de ce conta, dar dupa ce am spus ca suntem din Bucuresti, am primit raspunsul:`Pai da, numa` cei din Bucuresti pot sa ceara bon fiscal`, de parca ii rugai sa iti dea ceva ilegal. S-a rezolvat totul cu domnisoara tanara, mereu dornica sa ajute. Cred ca trebuie lucrat un pic la atitudinea celorlalti angajati. Categoric trebuie interzis fumatul in sala de mese sau macar limitat cumva. Desi era o singura masa la care se fuma, in 5 minute aerul a devenit de nerespirat si a trebuit sa ne mutam langa bucatarie. Daca tot vii la munte, la aer curat, hai sa il pastram curat! Pentru tariful camerei, ar trebui ca micul dejun sa fie inclus.
   Rucsandra din Cluj-napoca
nota: 5.7
schedule sejur: 19.06.2015 - 21.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pretul foarte bun pentru camera dubla in comparatie cu alte locatii din zona
- caldura in camera, desi sejurul nostru a fost in iunie
- cabana este deschisa toata noaptea
thumb_down
Aprecieri negative:
Servirea mesei a fost dificila in sensul ca personalul existent nu face fata in cazul unui numar mai mare de turisti
- mancarea de la micul dejun nu a fost foarte proaspata, iar painea avea mucegai
   Éva D. din Gyula, Ungaria
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zero
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici macar nu am fost contactat. Din pacate Romania tot in Balcani a ramas. Neseriozitate crunta.
   Sebastian din Oradea
nota: 9.2
schedule sejur: 11.08.2014 - 14.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curatenie, locatie buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fost cazat la mansarda si este neplacut faptul ca se aude tot ce discuti in camera apropiata.
   Bonaciu G. din Oradea
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Minunata comunicarea cu doamna Adela. Sinceritatea si onestitatea o pot recomanda ca si o persoana comunicativa si profesionista.
Despre cabana pot spune ca isi merita pozitia in varful platoului Padis.
   Adrian Florin din Timisoara
nota: 4.8
schedule sejur: 12.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Strict ca și dotări / cazare / amplasare e ok.
Mâncarea nu mi se pare excelentă .. doar ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Amabilitatea personalului lasă de dorit
- în ultima seară petrecută la ei nu îmi voiau banii, se pare, și mi-au zis că nu mă mai pot servi cu mămăligă cu brânză ( în fiecare seară au avut .. ) iar ulterior în aceeași seară am văzut că au făcut, totuși, pt alții. Poate banii mei nu erau buni .. Or fi fost falși. Tot ce se poate ..
- mi-au cerut toți banii pe cazare încă de la început, când m-am cazat. Să zicem că e ok. Or fi fost alții care au fugit fără să plătească ..
Prețuri deloc mici, aș zice - o cană de lapte 4 lei, un Ciuc 6 lei, 2 clătite cu gem 7-8 lei, mămăligă cu brânză și smântână 13 lei, un păstrăv cu garnitură 22 lei.
Cei care servesc nu sunt angajați ci fac parte din familia ce deține cabana.
Răspunsul unității:
D-le Lazar, ne pare nespus de rau ca ati fost nemultumit de conditiile oferite de noi, dar promitem ca o sa tinem cont de recenziile d-voastra si pe viitor vom fi mai atenti. Cu privire la plata anticipata a cazarii, aceasta este o politica lasata la libera apreciere a fiecarei unitati, asa incat (asa cum d-voastra ati mentionat, au fost si cazuri in care poate clientul a uitat sa plateasca) noi am hotarat ca aceasta este cea mai simpla modalitate de plata a cazarii atat pentru noi, cat si pentru client. Un alt argument ar fi acela ca numarul de locuri de cazare de care dispunem este destul de mare, iar in sezon suntem foarte aglomerati. Multumim pentru intelegere!
   Mihai P. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 17.08.2013 - 23.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta pentru petrecerea unui concediu sau a unui week-end....paraul de sub terasa susura linistitor in timp ce te lupti cu o bere dupa o zi de turism ( cu masina sau pe jos)...asezare excelenta pentru vizitarea importantelor pesteri din apuseni...
   Teodora din Bucuresti
nota: 4
schedule sejur: 06.08.2013 - 10.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul, accesul usor. Distanta fata de principalele puncte de interes este excelenta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personallul unitatii: Mi s-a cerut sa platesc contravaloarea sejurului in prima jumatate de ora dupa ce am sosit. Dupa 5 ore de condus m-as fi asteptat sa fiu intampinata cu o invitatie spre relaxare.
Servicii: Mincarea a gatita prost (inuficient fiarta).
Curatenie. Cabana se afla inca in constructie.
Confortul camerelor: Camere foarte mici. Am stat la mansarda si sotul a luat cateva grinzi in cap.
Raport calitate/pret. Fara cuvinte. Initial mi s-a comunicat un pret, la uramtoarea convorbire telefonica a crescut cu 20 lei, iar cand am ajuns la cabana a fost cu totul altceva. Nu cred ca se ia in calcul calitatea serviciilor pentru stabilirea pretului ci cat de multe solocitari sunt.
Răspunsul unității:
D-na Casulschi, dorim sa va informam ca solicitarea anticipata a platii cazarii este o politica proprie a unitatii noastre. Faptul ca vi s-a cerut plata imediat ce ati ajuns la cabana nu este un lucru iesit din comun, sunt multe unitati care practica aceasta politica. De aceea, noi consideram ca, atat timp cat ne-am adresat in mod civilizat si respectuos, nu am adus in vreun fel atingere drepturilor dumneavoastra.
Dorim sa mentionam si faptul ca noi intotdeauna aducem la cunostinta clientilor nostri ce camere disponibile avem si-i lasam sa aleaga daca vor face sau nu o rezervare.Preturile sunt afisate si pe site (turistinfo.ro) iar noi nu incercam sa creem o confuzie cu privire la acestea.
   Perianu D. din Oradea
nota: 9
schedule sejur: 20.07.2013 - 21.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, serviabile. Cabana este in `centrul` Padisului, cu camere si modeste dar si pentru pretentiosi. Avantaj pentru cei care vor sa manince la restaurant, aflat in incinta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Totul e perfectibil si gazdele se straduie! :)
   Ana din Oradea
nota: 2
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.07.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
După ce am făcut cererea de cazare pe email,tot pe email am primit confirmarea .Eram liniștită,mi-am anunțat prietenii din străinătate că totul e în regulă,cazarea e rezervată.In momentul rezervării eram în străinătate.Când m-am întors in țară,am sunat(așa,ca un plus de siguranță)și-surpriză-proprietarii mi-au spus că nu mai sunt locuri de cazare și că au nevoie de cele două camere pt. Un grup mai numeros .Cam asta a fost.Ca să nu mă fac de râs in fața prietenilor(atât eu,cât și sistemul acesta)am început să caut altă cazare.Am găsit.A fost super la Padiș.
Răspunsul unității:
Buna ziua Dna. Nagy Ana,

Va multumim pentru rezervarea dumneavoastra la Cabana Bradet Padis, perioada 12.07.2013 - 14.07.2013.

Avem camere libere in acea perioada, dar va rog sa-mi specificati in ce camere ati stat, cele mari din fata cu baie si balcon sau cele micute din lemn.

Astept raspunsul!
Numai bine!

Din emailul DE MAI SUS rezulta cumva ca rezervarea a fost facuta??? Ne pare rau ca clientii nostri scriu numai cand sunt recenzii negative.
   Cristina din Oradea
nota: 6.7
schedule sejur: 13.07.2012 - 15.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Familia care se ocupa de cabana( proprietarii) sunt foarte amabili si saritori, mancarea nu e foarte diversificata dar e gustoasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera era foarte, foarte mica.
CONTACT UNITATE
Terebent Cornel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,