Podgoria Guesthouse din Oradea grade grade

Oradea, str. Podgoria, nr. 2/B  
Bogdan din Dej

Confortul si locatie,excelente.

​Capacitate: 9 adulți și 1 copil în 4 spații de cazare
Podgoria Gouesthouse este amplasata in Oradea, str. Podgoria nr.2/Bm la 5 km de centrul orasului si la 4 km de Aquapark Nymphaea Oradea .

Pentru a ajunge la noi este necesar sa veniti pe str Facliei si sa treceti pe langa Manastirea Sfintei Cruci (aflata la 2 km de noi).

Dispunem de 4 camere/9 locuri , in vila familiala, astfel: - la etajul I sunt 2 camere cu pat matrimonial deservite de o baie (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check închirieri biciclete
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Hanga Cristina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.