Hotel Silver din Oradea

Oradea, str. Louis Pasteur, nr. 102  
Liliana din Timisoara

Merg des la acest hotel, raportul pret/beneficiu este super bun! Mancarea este foarte buna, personalul dragut, iar camerele extrem de comode si curate!

​Capacitate: 51 adulți și 14 copii în 31 spații de cazare
Situat in Oradea, intr-o zona linistita si plina de verdeata, Silver Hotel conference & spa este destinatia ideala atat pentru intalniri de afaceri, seminarii sau conferinte cat si pentru relaxare si recreere.
Hotelul ofera clientilor sai conditii deosebite de cazare, accesibile tuturor celor care apreciaza serviciile de calitate.

Camerele sunt climatizate, dotate cu Tv satelit, telefon international, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check cutie de valori
  • check fax
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check living
  • check masaj
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de fitness
  • check saună
  • check se acceptă animale
  • check seif la recepție
  • check solarium
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check seif în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Lorena Pop
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.