adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Gala din Oradea

Oradea , str. Bogdan Petriceicu Hasdeu, nr. 20  
​Capacitate: 32 adulți în 18 spații de cazare.
Hotel Gala este un hotel in stil clasic construit in 1998 si proaspat renovat in 2016, pastrand elementele naturale de mobilier din lemn masiv ce confera un aspect elegant si primitor ce aduce un farmec istoric si ofera o ambianta deosebita.

Hotelul se afla in zona centrala, la cativa pasi de principalele obiective turistice ale orasului Oradea.

Hotelul Gala pune la dispozitia clientilor 18 camere cu aer conditionat si minibar, in anumite camere selectate beneficiati de jacuzzi. Hotelul are dotari precum restaurant a la carte cu specific international, crama, terasa, terasa grill.

Va asteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check crama
  • check gradina/curte
  • check room service
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check seif la receptie
  • check bar
  • check restaurant

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,