Apartament Ultra Central din Oradea

Oradea, bd-ul General Magheru, nr. nr 2  
​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare
Apartamentul este amplasat in centrul Orasului Oradea ( in capat la strada pietonala Replublicii ) . Este la etajul 5 cu lift si dispune de 2 camera de cazare a 2 persoane fiecare , o bucatarie , un hol , o baie si un balcon pentru fumat . Apartamentul este recent renovat , se afla la aproximativ un km de aqua park si un km de cetatea Oradea .

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check living
  • check spalătorie
  • check TV în living
CONTACT UNITATE
Urda Ionut
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.