adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Moonlight din Oradea

Oradea , str. Mihail Kogalniceanu, nr. 33  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
9 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 9).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9.5
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:8.3
location_on Localizare:9.8

Recenziile apartamentului Moonlight din Oradea


   Mihai din Ramnicu Valcea
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate nu am putut sa mai ajung. O buna comunicare.
   Laura V. din Arad
nota: 10
schedule sejur: 03.05.2017 - 06.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Central
curatenie
amabilitatea proprietarului
promptitudine
   Richard Romica din Timisoara
nota: 8.8
schedule sejur: 03.03.2017 - 07.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centru , propietarul foarte amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Aparat de cafea in rest a fost ok .
Răspunsul unității:
Multumim pentru apreciere si va mai asteptam! As dori sa precizez faptul ca aparatul de cafea nu a existat de la bun inceput in oferta prezentata.
   Daniel din Constanța
nota: 10
schedule sejur: 10.03.2017 - 12.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Propietarul, deosebit de prietenos.Apartamentul...superb de cochet,curat...şi dotat.Locația se afla intr-o zonă foarte liniștită și foarte apropiata de zona pietonală cu principalele repere ale orașului,plus apropierea Crişului.
Răspunsul unității:
Va mutumim pentru sedere si speram sa ne reintalnim prin Constanta!!!
   Remco din Ranst Belgium
nota: 8.2
schedule sejur: 12.11.2016 - 15.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte liniștită, nici un zgomot
centru de aproape
   Ionut din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 20.05.2016 - 21.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament spatios, bucataria utilata, camere amenajate cu gust si mobilier de calitate
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri, speram sa ne mai vizitati.
   Madalina Nicoleta din Danemarca
nota: 10
schedule sejur: 24.05.2016 - 27.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ap este foarte aproape de centru asta a fost cel mai extraordinar,foarte frumos renovat ap
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca a fost pe placul dvs si ca v-ati simtit bine.
   Olga din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 25.09.2015 - 28.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost o sedere mai mult decat placuta! Apartamentul este foarte confortabil si curat iar personalul unitatii este foarte profi si flexibil!
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri, ne dorim sa ramanem cel putin asa si astfel sa fim perceputi.
   Dan M. din Bucureşti
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 23.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comunicarea cu administratorul/proprietarul a fost promptă și civilizată.
Răspunsul unității:
Speram sa va gazduim cu un alt prilej.
CONTACT UNITATE
Sorin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,