adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Larysse din Oradea

Oradea , str. Nucetului, nr. 20  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:9.5
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.5
weekend Confort:9.5
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:9.5
Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Larysse din Oradea


   Dana Carmen din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 13.05.2017 - 14.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament nou frumos mobilat, bucatarie cu de toate, proprietara amabila si foarte punctuala. Zona linistita, aproape de Centrul comercial Lotus Oradea. Nota 10.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem nici un minus de remarcat.
   Madalina din Värnamo
nota: 7.8
schedule sejur: 04.04.2017 - 26.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, apartamentul in general
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi f placut cu cate o priza masina de spalat, aragaz. Ar trebui mai multe prize in general. Un router mai nou nu ar strica.
Răspunsul unității:
Intradevar prizele sunt o problema,dar cat de curand o vom rezolva,vom pune pentru toate electrocasnicele cate una ,ca turistii sa nu mai fie nevoiti sa scoata plita sa bage masina de spalat,cat despre router am semnalat si noi aceasta problema si l-am schimbat,va multumim pentru sfaturi si pe data viitoare daca ne veti alege din nou,nu veti mai intampina aceste probleme. O zi frumoasa va dorim! Si multa sanatate!
   Florin din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 20.02.2017 - 23.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul a avut tot ce trebuie, a fost curat. Nu am avut probleme.
Răspunsul unității:
Va multumim frumos,va mai asteptam ! Multa sanatate !
   Catalin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 21.11.2016 - 22.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte curate si bine utilate.
Toate facilitatile in perfecta stare de functionare (tv, dusul, toaleta, apa calda/rece).
Apartamentul este foarte confortabil si curat iar proprietarul este foarte profi si flexibil!
A fost o sedere mai mult decat placuta!
Răspunsul unității:
Multumim frumoss,va mai asteptam!
CONTACT UNITATE
Larisa
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,