adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Rustic din Oncești 2 grade grade

Oncești , str. Principala, nr. 168 (la aprox. 8.0 km de centrul loc. Bârsana)  
Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Rustic din Oncești


   Emilia A. din Brasov
nota: 9.5
schedule sejur: 01.10.2011 - 03.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda deosebit de draguta,
- decor traditional 100%, bun gust, te simti cu adevarat in Maramures,
- locatie aproape de toate obiectivele.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cateva camere la strada principala,
- zgomotul putin deranjant dimineata devreme (camioanele care trec spre Moldova).
   Emilian T. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 07.08.2011 - 09.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O frumoasa primire a turistilor, gazdele prietenoase si prezente tot timpul. Mancarea delicioasa, pensiunea curata si foarte pitoreasca. Ne-am simtit ca in sanul familiei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugeram o mai atenta ingrijire a bailor comune, criza de hartie higienica, toaleta dezmembrata;cainele latra in toiul noptii.
CONTACT UNITATE
Maria Negrea
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,