adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hostel Egreta 1 din Olimp 3 grade grade grade

Olimp , str. Plopilor, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.8/10 Excepțional !
81 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(10 recenzii din 81).

record_voice_over Personal:9.9
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9.8

Recenziile hostelului Egreta 1 din Olimp


   Sorin Gheorghe din Ploiesti
nota: 9.7
schedule sejur: 09.07.2017 - 14.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este amplasament foarte apropape de plaja.
   Eva din Targu Mures
nota: 10
schedule sejur: 26.06.2017 - 02.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea hotelului pe plaja a fost punctul forte,briza marii intrand pe fereastra .Personal foarte prietenos,amabil care isi respecta clientii.Doamna Camelia ,ne-a intampinat si ne-a condus direct la hotel ,noi necunoscand drumul,Camere foarte curate cu mobilier modern baia la fel curata moderna.
   Cristin A. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, d-na Camelia, amplasamentul si masa organizata
langa plaja
totul ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Atentie la parcari
   Gabriela B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul IN frunte CU DNA camelia -excelent,
pozitia hotelului
curatenia
   Mihaela din Londra
nota: 9.2
schedule sejur: 03.09.2016 - 07.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte apropape de plaja. Personalul amabil. Camere la nivelul stelelor.
   Alina din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 21.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, pat suplimentar pt. Copii oferit din oficiu, apropierea de mare, amabilitatea personalului.
   Claudiu din Deva
nota: 9.7
schedule sejur: 07.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea hotelului, personalul, camera spatioasa
   Liliana din Craiova
nota: 9
schedule sejur: 11.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, camera mare, zona linistită, curățenie in camera
thumb_down
Aprecieri negative:
La baie apa de la cabina de dus curge pe jos si tot timpul este balta
   Oana din Rm Sarat
nota: 10
schedule sejur: 08.07.2016 - 13.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este minunat.camera,baia,balconul sunt imense.curatenia se face zilnic.hotelul este amplasat pe malul marii.foarte multa liniste,se aud doar valurile.in fiecare camera exista un pat dublu si un pat suplimentar.cred ca si iarna este frumos aici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din punctul meu de vedere,nu exista minusuri.hotelul este nou,locatia este excelenta,iar personalul este amabil si oricand dispus sa fie acolo,prezent ,pentru confortul tau.
   Zsuzsanna din Miercurea Ciuc
nota: 10
schedule sejur: 14.07.2016 - 18.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Privelistea superba, personal foarte amabil, curat, locatie excelenta, recomand cu drag !
   George din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.09.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit niciun raspuns la solicitarea de rezervare. Nici ca se poate, nici ca nu ar fi camere disponibile, nimic! Nu este prima experienta de acest gen la Egreta, mare pacat de hotel si de amplasarea lui. Sunt zero la capitolul relatie cu clientii.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Ciprian S. din Tirgu Frumos, Is
nota: 10
schedule sejur: 21.08.2015 - 26.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare excelenta, chiar pe faleza. Vezi marea la orice ora. Practic nu exista distanta fata de plaja, iesi pe usa si ajungi pe plaja. Recomand la toata lumea!
   Mihaela L. din Târgu Mureș
nota: 9.7
schedule sejur: 18.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația,personalul....doamna Camelia....priveliștea e superba...Marea la doi pași....perfect pentru un concediu relaxant si benefic pentru toată familia
   Nicolae V. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 13.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie linistita,pe malul marii,curatenie zilnica,personalul unitatii alaturi de turisti-Perfect
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa in baie(cadita dusului neetansata),pereti crapati(fundatia cladirii are probleme),paturi care scartaie la orice miscare
   Ionut S. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 31.07.2015 - 03.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cel mai important plus este amplasarea. Hotelul este la 15-20 de metri de tarmul Marii Negre. Este ideal pentru familii cu copii mici. Este liniste, plaja nu este supraglomerata, cum se intampla in alte statiuni `faimoase` !
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista niciun minus care sa fie imputat hotelului. Pretul reflecta foarte bine conditiile oferite.
Cele mai importante minusuri sunt adresate oficialitatilor care nu sunt in stare sa faca din statiunea Olimp,, o mare perla a litoralului romanesc. Ceea ce regimul Ceausescu a construit acum 30-40de ani, analfabetzii in democratie din 2015 nu sunt in stare nici macar sa intretina. Tocmai de aceea, hotelul egreta este o exceptie fericita!
   Oana-mihaela din Rm.sarat
nota: 9.7
schedule sejur: 24.07.2015 - 01.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este amplasat pe plajă,decorul este senzațional,personalul discret,multă liniște.recent,s au făcut investiții care au ameliorat confortul.e locul în care revenim cu aceeași plăcere în fiecare an.
   Alexandru S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.04.2015 - 04.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de Plaja : 0m (este pe plaja) - Stai in pat cu usa intredeschisa si poti sa dormi pe sunetul valurilor!
Camere mari.
Am fost de 1Mai asa ca incalzirea in pardoseala a fost de cel mai mare ajutor.
Fiind extrasezon, raportul pret calitate ar fi trebuit sa-l pot nota peste 10 !
Pat suplimentar in toate camerele.
Curatenie zilnica si serioasa.
Personalul foarte amabil si saritor!
Am avut si catelul cu noi si nu am avut nici un fel de probleme :D.
   Andreea din Bucuresti
nota: 4.8
schedule sejur: 06.09.2014 - 08.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este pe plaja - priveliste si atmosfera superba
* personalul de la receptie este foarte amabil, cu restul personalului nu am intrat in contact
* mobilierul din camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Dusul curge si baia era mereu plina de apa
* la baie nu am gasit decat 2 sapunuri si niste prosoape foarte uzate
* lenjeria de pat uzata, dar curata
* peretii sunt toti crapati
* draperiile verticale de la geam sunt distruse
* frigiderul este maricel, dar foarte uzat
* praf si pete pe mobila
Concluzie: necesita renovare pentru a ramane un hotel de 3*
   Claudiu din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.08.2014 - 31.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia hotelului este superba, camere curate, cameriste profesioniste. Intr-un cuvant, OK.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam multi paianjeni si pe afara si inauntrul camerelor. Daca ar face o dezinsectie ar fi totul fara repros.
De asemenea ar trebui sa faca ceva cu scurgerea de la baie care scoate din cand in cand un miros de canalizare.
   Laura din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 06.09.2014 - 07.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Practic pe plaja, de aceea l-am si ales.
Dna Camelia f. Draguta, am avut ca si perioada de cazare in luna septembrie, deci nu stiu sa spun despre preturi in plin sezon.
   Marius G. din Alba Iulia
nota: 9
schedule sejur: 25.08.2014 - 31.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos, pozitionare f buna, personal amabil.
   Maria Olimpia N. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost incantata de faptul ca managerul a raspuns promt solicitarii mele privind rezervarea, chiar daca raspunsul era negativ.
thumb_down
Aprecieri negative:
Rezervarea a fost in final facuta de catre o prietena pentru o perioada diferita de cea solicitata si anulata, pentru urmatoarele motive:
- cand am ajuns la receptie, ca si clienti am fost ignorati, fiind nevoiti sa asteptam, fara macar a primi scuzele de politete in prealabil,
- desi ni s-a comunicat ca rezervarea se va face intre orele 13-15, cand am ajuns la ora 14, la receptie nu era nimeni, ba mai mult, deja se facuse o claca in asteptarea unei persoane care sa ne primeasca,
- am gasit camera in alta parte in 5 minute, mergand la intamplare acolo,
- la ora 16 am anulat rezervarea, moment la care am fost instiintati ca inca nu erau camerele gata de predare catre noi.
In consecinta, avand in vedere mentiunile de mai sus, consider ca referintele de pana acum gasite pe diverse forumuri supraevalueaza calitatea managementului acestui complex.
Dumneavoastra veti alege sa luati masurile corespunzatoare in urma acestui punct de vedere, insa eu nu voi recomanda Hotelul Egreta prietenilor mei.
Zile bune si inspirate va doresc!
   Nicolae V. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 27.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervarea nu s-a concretizat datorita faptului ca hotelul era ocupat in porioada solicitata de mine,dar pot mentiona la plusuri faptul ca am primit un raspuns foarte prompt si cu variante pentru perioada in care se eliberau din camere.
   Marius din Bucuresti
nota: 4.8
schedule sejur: 15.08.2014 - 18.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia lasa de dorit
- Insecte in camera
- Baia are probleme cu scurgerea
- Miros neplacut la baie
- Lenjeria nespalata corespunzator
   Adriana din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2014 - 18.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel curat, aproape de plaja, o vedere superba la mare, zona foarte linistita. Personalul e foarte amabil si receptiv la diverse cerinte. Un loc in care o sa revin cu placere.
   Marius din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 06.08.2014 - 09.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Toate camerele sunt cu vedere la mare ceea ce te face sa simti ca te bucuri de mare. Foarte aproape de plaja, practic pe plaja, camerele sunt spatioase, curate, utilate recent. Frigider si aer conditionat. Liniste, se aude marea fosnind toata noaptea. Recomandam cu caldura hotelul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem.
   Carla din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 26.07.2014 - 01.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tot sejurul a fost perfect. Raportul calitate-pret l-am notat cu nota 10, alte cuvinte sunt de prisos.
Camere curate si spatioase, plaja curata, liniste, relaxare, servicii impecabile din pmdv.
Multumesc personlului angajat petru efortul depus si nu in ultimul rand dnei administrator.
Sejur placut tuturor celor ce vor alege aceasta locatie!
   Alin Petre C. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 21.07.2014 - 27.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tot ce am stabilit inainte de sejur a fost respectat,personalul fiind foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltelele trebuiesc schimbate,iar pernele mai mari.
   Ana Georgiana A. din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 07.07.2014 - 11.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatai este foarte frumoasa si plaja in fata hotelului frumos amenajata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cosul de gunoi ar trebui sa fie mai mare, sau sa fie doua, unul in camera, unul in baie. De asemenea ar trebui doua suluir de hartie igienica, sa nu fim in situatia sa cerem.
   Ramona C. din Ploiesti
nota: 8.5
schedule sejur: 11.07.2014 - 15.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia - pe malul marii
- liniste
- raportul calitate-pret
CONTACT UNITATE
Camelia Gavrila
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,