adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Octi din Olimp

Olimp , str. Trandafirilor, nr. 45  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Octi din Olimp


   Alina D. din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 07.09.2017 - 10.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este ideal pt o familie cu copii. Paturile sunt mari, spatioase. Ne-am simtit bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
La baie mai tb lucrat. Eventual un raft, doua sa putem pune lucrurile pe ele. Produse cosmetice, etc.
Răspunsul unității:
Multumim frumos. Vom incerca sa remediem problema sesizata de dumneavoastra.
   Alina Camelia D. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 03.07.2017 - 07.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Noi ne am simtit foarte bine ne a plăcut tot si cazare si statiune,relativ aproape de plaja max 10 min de plaja,pt cei cu copii micuti este ideal
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu as putea spune minus ci doar sugestie ar putea fi un fotoliu extensibil intr o camera chiar daca s ar incarca camera mult intre pat si dulap
Răspunsul unității:
Multumim frumos!
   Maria Alexandra din Bucuresti
nota: 5
schedule sejur: 27.07.2015 - 03.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament spatios, camera cu paturi mari, recent renovat. Aproape de plaja, intr-o zona linistita si verde.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia a lasat mult de dorit, geamurile nu mai fusesera spalate de foarte mult timp, pe jos totul lipicios. Cabina de dus, oglinda de la baie murdare.
Plasele de la geamuri sunt doar de forma, nu se aseaza ermetic pe rama termopanului. Apartamentul e langa padure si au fost foarte multi tantari, motiv pentru care a trebuit sa ne mutam in alta parte, nu puteam ramane cu un bebelus acolo.
Pentru pretentii ca apartamentul concureaza cu hoteluri de trei stele, ar trebui lucrat mult la confortul camerelor, o noptiera, o veioza, un covoras pe jos, mobile e foarte sumara, esti nevoit sa-ti lasi telefonul, o carte, pe jos langa pat.
Nu exista apa calda la buctarie, daca gatesti nu ai cum sa cureti vasele bine cu apa rece.
intelegem ca nu puteti modifica structura blocului, dar la baie trebuie montat un ventilator, nu e atat de complicat. Altfel e imposibil ca patru personae sa foloseasca baia respective intr-un concediu, nu are niciun fel de ventilatie.
Răspunsul unității:
Buna ziua. Sincer sa fiu sunt tare dezamagit cand citesc aceste randuri scrise de dumneavoastra deoarece credeam ca am lamurit majoritatea aspectelor telefonic. Nu este corect ca aceste lucruri sa le asezati inte-o recenzie care poate influenta in mod negativ viitorii oaspeti. Referitor la plasa de tantari, poate ca geamul a fost deschis, poate au intrat ceva tantari si pe langa plasa, dar v-am oferit solutia alternativa ce a constat in aparat contra tantarilor. Observatia cu geamurile si podeaua lipicioasa le consideram nefondate. Personalul nostru nu face curat in fiecare zi ci doar la inceputul fiecaru sejur. Camerele aerisite este steict optiunea noastra. Orice alta adaugire(noptiera, covoras, veioza) ar duce dupa parerea noastra la o supraincarcare a camerei. La bucatarie doar apa rece. Acest aspect v-a fost semnalat inca de la inceput, nu era o surpriza pentru dumneavoastra. Si cate hoteluri de 3 stele va ofera bucatarie pentru a gati si apa calda?? Raspunsul este niciunul! Mentionati ca aspect pozitiv faptul ca apartamentul este in zona linistita cu verdeata apoi ca aspect negativ faptul ca este langa padure??!! Incercam sa intelegem neplacerile cauzate dumneavoastra de alergiile la ciupiturile tantarilor dar nu consideram corecte aspectele negative mentionate.
Va multumim.
   Marius Dorin M. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2015 - 02.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja(10 minute mers lejer pe jos pana aproape de vila presedintilor)
Paturi confortabile in ambele camere,chiar daca e un singur aer conditionat face fata la tot apartamentul.
Apartamentul face fata lejer la doua familii cu cate doi copii.referitor la un coment mai de sus ,trenul e suparator doar in prima zii.Nu trebuie sa va cramponati de niste tertipuri in sensul ca apartamentul e de echivalentul a 3 *** de hotel.Va multumim pentru sejur si sigur vom revenii la anul si am si recomandat deja prietenilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul minus, dar nu de depasit este lipsa unu cuptor cu microunde.Si se poate si un frigider mai mare.Dar ne-am descurcat fara probleme si asa.Scuze astea nu sunt minusuri ci sugestii pentru imbunatatiri,pentru ca la anu vreau sa revin.
Răspunsul unității:
Vom incerca sa imbunatatim conditiile urmand sugestiile dumneavoastra.
Va multumim.
   Kinga din Tg. Mures
nota: 8.7
schedule sejur: 13.07.2015 - 18.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii a fost intr-u totul flexibila privind orele de preluare si predare a unitatii de cazare, si ne-a ajutat in toate privintele. Apartamentul era curat, mobilat si utilat cu toate necesitatile de baza. Foarte comfortabil pentru o familie cu 2 copii si 3 adulti: camere si paturi mari. Desi bucataria si baia sunt micute, au tot necesarul.
Va multumim!
Răspunsul unității:
Multumim !
   Natalia din Tirgu Mures
nota: 9.7
schedule sejur: 24.06.2015 - 30.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament spatios (suficient si pentru doua familii),reflectat adecvat prin fotografiile postate,linistit, aproape de plaja potrivita pentru copii(apa putin adanca,in apa nisip in loc de scoici).
Răspunsul unității:
Multumim!
   Manuela din Botosani
nota: 9.5
schedule sejur: 12.06.2015 - 16.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un apartament foarte bine pus la punct,modern chiar
Are toate dotarile necesare
Asternuturile sunt curate,camerele sunt mari
Baia este dotata cu tot ce trebuie si curata
Are aer conditionat
Are TV in fiecare camera
Conditii comparabile cu 2-3 stele de hotel

Vom reveni cu siguranta si anul viitor
thumb_down
Aprecieri negative:
6-7 minute pana la plaja
Răspunsul unității:
Multumim!
CONTACT UNITATE
Silviu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,