adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Dorina din Olimp 2 grade grade

Olimp , bd-ul Trandafirilor, nr. C3  
​Capacitate: 4 adulți și 3 copii în 2 spații de cazare.
Apartamentul este compus din 2 camere decomandate ,paturi matrimoniale,mobila noua,tv în camere internet,pătuț bebe,aer condiționat în camere .Bucătărie complet utilata, baia cu cădită apa calda non stop ,mașina de spălat .Blocul are parcare proprie fără plata .Zona liniștită ,f aproape de plaja . Apartamentul este clasificat cu 2 stele .
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check spalatorie
  • check pat bebe
  • check scaun bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check baie cu cada
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Dorina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,