adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Panorama din Odorheiu Secuiesc 4 grade grade grade grade

Odorheiu Secuiesc , str. Moricz Zsigmond, nr. 76  
​Capacitate: 15 adulți în 8 spații de cazare.
Deschisa in 2008, pensiunea noastra asteapta cu 8 camere spatioase pe toti cei care calatoresc in interes de afaceri, vin sa se relaxeze sau sosesc pentru un sejur in capitala secuiasca.

Aflata la 1000 de metri de centrul orasului, Pensiunea Panorama**** este situata pe dealul de deasupra orasului
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check TV in living
  • check cutie de valori
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check masaj
  • check jacuzzi
  • check spalatorie
  • check room service
  • check sauna
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check seif la receptie
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte
  • check închirieri biciclete
  • check scaun bebe
  • check persoane cu dizabilități

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check seif in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,