adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa la Tataie din Ocnele Mari

Ocnele Mari , str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 201  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei la Tataie din Ocnele Mari


   Catalin S. din Fundulea
nota: 10
schedule sejur: 27.07.2017 - 29.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Condiții foarte bune, curățenie exemplară, gazda discretă și primitoare. Bucătăria este foarte bine utilată, iar camera este inteligent amenajată și are aer condiționat. Am făcut rezervare cam cu o lună jumătate înainte, pentru 2 nopți, fără avans, fiind singura din localitate care a acceptat acest lucru. În prima noapte a apărut o problemă de sănătate la băiețelul nostru, fiind nevoiți să plecăm. Doamna, drăguță, a înțeles acest lucru. Sper să avem ocazia să revenim în zonă pentru a mai putea poposi tot aici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut prosoape în cameră.
   Alina din Ciupercenii Noi
nota: 10
schedule sejur: 14.01.2013 - 16.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Imaginile afisate de proprietar pe site corespund cu realitatea. Camerele au baie proprie si sunt bine dotate cu obiecte de calitate. Bucataria este bine utilata. Gazdele sunt primitoare si discrete. Am mers impreuna cu sotul si fetita de trei ani si ne-am simtit excelent. Abia asteptam sa revenim in urmatorul sejur.
Răspunsul unității:
Mul%u021Bumim, va mai a%u0219tept%u0103m.
   Alina D. din Constanta
nota: 9.8
schedule sejur: 17.10.2012 - 21.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele bine dotate, baile utilitate cu bun gust si de foarte buna calitate. Totul foarte bine organizat si tot ceea ce am avut nevoie extra avnd in vedere ca am fost cu un bebe de 1.8 luni ni s-a oferit. Abia asteptam urmatorul concediu!
Răspunsul unității:
Multumim, va asteptam cu mare placere oricand doriti.
CONTACT UNITATE
Mariana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,