adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Larisa din Ocna Sibiului

Ocna Sibiului , str. Salinelor, nr. 8 B (la aprox. 17.6 km de centrul loc. Sibiu)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.1/10 Excelent !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:8.7
weekend Confort:8.7
monetization_on Prețuri:8.7
location_on Localizare:9.3

Recenziile cabanei Larisa din Ocna Sibiului


   Cornelia din Drobeta Tr Severin
nota: 8.3
schedule sejur: 01.08.2017 - 08.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curtea interioara amenajata, bucataria dotata corespunzator
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in bucatarie , zgomotul datorat traficului
   Alexandra din Brasov
nota: 9
schedule sejur: 25.07.2016 - 27.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc foarte frumos si liniștit, gazdele au fost atente si primitoare. Foarte frumos , un loc in care te poți relaxa. Cu siguranța vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca minus din punctu meu de vedere ar fi ca sunt pisici, eu având cățel nu ma avantajează foarte tare ca nu i-l pot lasă prin curte
   Alina A. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost perfect, am avut tot ce am avut nevoie. Curat, confortabil, gazde amabile si discrete, amenajari pentru copii... Am avut o singura nemultumire...a fost prea scurt:)
Multumim!
   Iulia din Alba Iulia
nota: 9
schedule sejur: 15.07.2014 - 25.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana este foarte frumoasa, dotarile pentru copii sunt foarte binevenite,proprietarii sunt preocupati de nevoile celor cazati la pensiune, deschisi si in acelasi timp discreti
thumb_down
Aprecieri negative:
Mi-as fi dorit sa se faca curatenie mai des in camera
   Georgeta V. din Zarnesti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 29.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
M-a impresionat in mod placut amabilitatea cu care s-a raspuns solicitarii mele.
CONTACT UNITATE
Ramona
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,