Vila Puky din Neptun grade grade grade

Neptun, str. Plopilor, nr. 1  
Nota 7.79 / 32 recenzii 10 - Bine
Dan Alexandru din Bucuresti

Personal foarte de treaba, proprietarul si el un om in regula.

​Capacitate: 48 adulți în 24 spații de cazare
Doriti sa scapati de rutina cotidiana ? Sau pur si simplu o escapada la mare ? Vila Puky va ofera cadrul ideal pentru o vacanta pe care veti dori sa o povestiti prietenilor. Locatia este una privilegiata, adresandu-se si celor ce vor sa fie la o aruncatura de bat de centru dar si celor ce cauta o oaza pentru a se retrage cateva zile.
Pentru confortul dumneavoastra gradina beneficiaza de un foisor si un gratar si de o parcare.

Un copil in camera in varsta de pana la 7 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara a i se asigura pat suplimentar.
Daca sunt mai mult de 2 copii de familie patul suplimentar este obligatoriu .
Nu acceptam paturi suplimentare din afara unitatii ( saltele sau orice altceva)

Avem parcare monitorizata video 24/24, desi nu am intampinat incidente neplacute , noi am dotat-o cu supraveghere video.
Pe parcursul sejurului, cu acordul turistilor, camerista va intra in camere pentru curatanie(in fiecare zi), in mod gratuit, doar cu exprimarea dorintei in acest sens la receptie

Vila Puky se afla in zona `Prichindel` in spatele parcului de distractii, la numai 400 m de plaja.
In cadrul vilei gasiti diferite optiuni de relaxare pentru toate varstele, divertisment atat in cadrul vilei cat si in imprejurimi.

Configuratia vilei este structurata astfel:
- demisol: 3 camere duble;
- parter : 7 camere duble
-etaj 1 : 7 camere duble
-etaj 2 : 7 camere duble
Fiecare camera are in dotare Tv LCD,Aer condiționat, frigider, baie proprie. Accesul catre locatie se face direct din principala, mai exact varianta statiunii Neptun sau din centru zona bazar Prichindel.

Check in : 15:00
Check out : 12:00
Pat suplimentar : contracost ( intrebati telefonic pretul)
Parcare monitorizata video : contracost (intrebati telefonic pretul)

Aerul conditionat este gratuit!

Daca va hotarati pentru un sejur in cadrul vilei, va rugam sa completati formularul de rezervare, chiar daca ati luat legatura telefonic cu noi. Este foarte important!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check parcare

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Marian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.