adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila KM 0 din Neptun

Neptun , str. Trandafirilor, nr. 10B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei KM 0 din Neptun


   Nicolae din Buzau
nota: 9
schedule sejur: 09.09.2016 - 12.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort ,liniste , curatenie .
   Alexandru D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitatea proprietarei. Am uitat un portofel in camera dupa decazare si am fost sunat de indata ce l-a gasit, dupa care am revenit si l-am recuperat. Nu lipsea nimic.
-Camera era impecabila, spatioasa si incuierea se facea prin cartela, nu cheie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reprosat. Tot sejurul a fost perfect.
   Valentina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, aproape de plaja, gazda foarte primitoare, camera spațioasa. Nota 10.
thumb_down
Aprecieri negative:
Balconul foarte mic
   Andrei M. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Din pacate nu am reusit sa ne cazam la aceasta vila, deoarece desi aveau camere disponibile, nu au dorit sa inchirieze pentru 1 singura noapte, chiar daca i-am fii inchiriat 5 camere. Nu stiu daca le-a inchiriat sau nu pana la final, dar acesta este unul dintre motivele pentru care de acum incolo, probabil voi alege sa merg doar la hotel. Ca si turist nu pot intelege de ce daca ai camere libere refuzi sa le inchiriezi si pui astfel de conditii, cand in anuntul de pe site-ul nu se specifica numarul minim de nopti pe care le poti achizitiona. Probabil vor mai trece multi ani pana cand anumite unitati de cazare din Romania vor avea mentalitatea celor din Occident.
CONTACT UNITATE
Lupu Corina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,