adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Tineret Rosemarie din Neptun

Neptun , str. Plopilor, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hotelului Tineret Rosemarie din Neptun


   Alex din Suceava
nota: 3.7
schedule sejur: 25.07.2012 - 01.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut totul.. Pana am ajuns la Hotel, acolo am avut surpriza sa primesc camera de serviciu, fara numar pe ea, (nu o camera normala, ca cele afisate pe site) ptr. simplul fapt ca am facut rezervare din luna Mai si am luat-o la pret redus. Singurul asa zis plus e aerul conditionat si doamna de la Receptie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Proprietarul hotelului, camerele. Exista camere "surpriza" ptr. fraierii care-si fac rezervare din timp, ptr. ca nu-i asa? Prioritate are cel care vine cu o ora inainte si plateste cat nu face.
Răspunsul unității:
Ne cerem scuze pentru neplacerile .Domnul cu care ati discutat nu era proprietarul, era managerul,care a fost concediat.
   Aurel din Botosani
nota: 6.8
schedule sejur: 24.07.2012 - 27.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este situat in centrul statiunii Neptun aproape de plaja de restaurante si magazine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui montat la geam un uscator de rufe nu are balcon, are uscator mobil in camera dar fara randament.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu corespunde pretul afisat pe site cu cel pe care il cere proprietarul, la mine afost o diferenta de 15 lei pe zi.
Răspunsul unității:
Multumim pentru sugestie! o sa vedem ce masuri putem lua.
   C. din Ploiesti
nota: 9.2
schedule sejur: 17.08.2010 - 21.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, ordine, curatenie, lenjerie de calitate, toate aparatele functionabile
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici un minus
CONTACT UNITATE
Crisan Dorel Danut
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,