adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Tineret etaj I din Neptun

Neptun , str. Plopilor, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Tineret etaj I din Neptun


   Nicusor C. din Giurgiu
nota: 7.2
schedule sejur: 12.08.2017 - 18.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, personal amabil, parcare, frigider, parchet.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camere mici, lipsa balcon, necesar mici reparații baie.
   Florentina V. din Brasov
nota: 8.3
schedule sejur: 08.08.2013 - 14.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia esta situate in centrul statiunii. Personalul a fost foarte amabil. Conditiile de cazare au fost usor confundate cu cele ale unui hotel de 3 stele.Curatenie. Totul ok. Mi a placut destul de mult.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lenjeria din camera ar trebui schimbata obligatoriu si nu la cerere, macar o data in 7 zile.
   Mircea din Oradea
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 08.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu exista plusuri din pacate ,numai minusuri !!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Comunicare deficitara pentru confirmarea rezervarii/disponibilitatii camerei ce urma sa fie rezervata. Un sfat pentru proprietari : Nu se suna turistul cu 2 zile inainte de a incepe sejurul(23.07.2013-30.07.2013) ca sa se raspunda la o solicitare de cazare facuta in data de 14 mai 2013 !!! Asta da dovada de o totala neseriozitate !
   Mihai din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 29.07.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici măcar nu m-au băgat in seama cu rezervarea
   Dan L. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 04.08.2012 - 09.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie.
-Confort.
-Personal amabil.
-Probabil cel mai bun raport pret/calitate din Neptun.
   Ana-maria M. din Ploiesti
nota: 6.8
schedule sejur: 29.07.2012 - 04.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O zona linistita cat si o atmosfera linistita in hotel. Personal saritor si cumsecade.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dezinfectarea si marcarea ca atare a grupului sanitar.
Usa glisanata in loc de normala datorita dimensiunii foarte mici a baii.
Luminozitatea camerei (foarte slaba).
Securizarea aparatelor de priza (iesite din perete)
Dimensiunea foarte mica a televizorului
   Marius D. din Bistrita
nota: 1.7
schedule sejur: 18.07.2012 - 23.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului
thumb_down
Aprecieri negative:
Camere extrem de mici, mirosuri de mucegai, mobilier prost, baie cu mobilier defect
CONTACT UNITATE
Ene Stela
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,