adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Lila din Neptun

Neptun , str. Plopilor, nr. 1  
​Capacitate: 2 adulți în 1 spațiu de cazare.
Garsoniera Lila, din Neptun la 10 minute de plaja si 3 minute de parcul de distractii si restaurante.

Este compusa din 1 camera, bucatarie si baie cu apa calda non-stop, bucatarie utilata cu aragaz, frigider, hota, camera dotata cu televizor, pat dublu, jaluzele exterioare si interioare si este disponibilă pentru doi adulti si un copil.

Garsoniera este racoroasa, etaju 3/4 cu vedere spre Est. Rezervările se fac si se confirma telefonic. Pentru rezervare se achita o noapte de cazare in avans . Nr de cont : RO.47 .ingb 0000999906103790 .Casapu Iulian
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check parcare
  • check acces la bucatarie

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check baie cu cada
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Mariana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,