adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Vila 8 din Neptun 4 grade grade grade grade

Neptun , str. Scriitorilor, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Grup

Recenziile apartamentului Vila 8 din Neptun


   Mihail B. din Brasov
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu cred ca este un efort asa de mare sa raspundeti la o solicitare de cazare... Sau macar la telefon.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
Răspunsul unității:
Ne pare rau ca nu v-am putut contacta telefonic, cu toate ca am incercat in cateva randuri. In Vila 8 din Neptun sunt numai apartamente, nu si camere duble, cum ati solicitat dvs. Numai bine! Administratia Vilei 8
   Ana Maria din Iasi
nota: 9.2
schedule sejur: 30.07.2015 - 06.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am apreciat linistea, discretia, curatenia precum si localizarea vilei aproape de mare si de terasa Delfin ,unde mincarea si sevirea au fost ,de asemenea, de calitate.
-mi-a placut faptul ca puteam sta la plaja si in curtea vilei, pe iarba si mi-a placut ca gazonul era foarte bine ingrijit
thumb_down
Aprecieri negative:
Mi-ar fi placut ca la vila sa se asigure mic dejun, pe terasa din fata vilei eventual, este o sugestie de imbunatatire,nu un minus insa acest aspect nu m-ar face sa nu recomand sau sa nu revin la aceasta vila
Răspunsul unității:
Stimata Doamna Ana Maria Scurtu,

Va multumim mult pentru aprecieri si va asiguram ca acestea conteaza enorm pentru noi !

In privinta posibilitatii asigurarii micului dejun in cadrul vilei 8, am luat si noi in calcul aceasta extindere de activitate in viitor.

Numai bine,
Administratia Vilei 8 Neptun
CONTACT UNITATE
Administrator
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,