Apartament Valy din Neptun

Neptun, str. Plopilor, nr. 14  
​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare
Apartamentul este situat in statiunea Neptun in zona Prichindel si este situat la 6-7 minute de mers pe jos la plaja.

Apartamentul este dotat cu aer conditionat si boiler electric pentru apa calda. Este bine intretiunut si curat.

Bucataria este dotata cu frigider, aragas, tacamuri si vesela.

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
CONTACT UNITATE
Elena si Viorica
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.