adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament La Mare! La Soare! din Neptun

Neptun , str. Plopilor, nr. -  
​Capacitate: 4 adulți și 2 copii în 2 spații de cazare.
Apartament La Mare! La Soare! are 2 camere,respectiv:

living cu canapea extensibila,televizor led,aer conditionat si mobilier depozitare
dormitor cu pat matrimonial ,televizor led,mobilier depozitare
bucatarie complet utilata:frigider,aragaz,cuptor,microunde,vesela completa
baie apa calda, boiler mare

situat la km 0 al statiunii in vecinatatea mai multor puncte de interes turistic cum ar fi restaurant cu specific tataresc cafe Efendi Neptun,restaurant Mediteraneo,bancomat Bcr si cel mai important aleea care duce catre plaja steaguri(7-8 minute mers pe jos).

Apartamentul se afla la etajul 4 ,avem aer conditionat,obloane exterioare ,este curat,modern si complet utilat.
Capacitate maxima 4 adulti si 2 copii.
Rezervarea se face pentru tot apartamentul, turistul beneficiind de toate dotarile.
check-in la ora 12 si check-out la ora 10
Pentru alte detalii ne puteti contacta telefonic

Va steptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check living

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check baie cu cada
  • check aer conditionat
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Marya
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,