Apartament Coral din Neptun

Neptun, str. Plopilor, nr. A 4  
Daniel din Bucuresti

- apartamentul impecabil - curatenie ireprosabila - locatie foarte buna, vsv de padure, usor si rapid de ajuns la plaja (10-15 min mers pe jos / 5 min masina)

​Capacitate: 6 adulți în 2 spații de cazare
Apartamentul Coral este situat in centrul statiunii Neptun, langa hotel Prahova.
Disponibil pentru 4 adulti si 1 copil.
Dispune de bucatarie complet utilata mobilier nou - aragaz, frigider, filtru de cafea, cuptor microunde,vesela masina de spalat rufe.
In apropiere se afla Parc aventura pentru adulti si copii.
Apartamentul are 2 camere, etaj 2, aer conditionat, internet, televizor in fiecare camera, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check discotecă
  • check frigider în unitate
  • check închirieri biciclete
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check schimb valutar
  • check spalătorie
  • check teren de sport
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Mariana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.