adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Club Onix din Neptun

Neptun , str. Garii  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Club Onix din Neptun


   Mariana I. din Dambovita
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut rezervarea pe internet-am primit confirmarea pentru aceasta dar contactand telefonic proprietarul pentru a stabili unele detalii acesta mi-a spus ca nu stie de nici o rezervare - in concluzie neseriozitate
   Andrada din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 06.09.2013 - 08.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, zona linistita si foarte aproape de plaja
   Manuel P. din Blejoi
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 23.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Site-ul e foarte bun ,am obtinut cazare in eforienord ,multumesc
thumb_down
Aprecieri negative:
Am intrat pe turist info am lasat adresa de mail si nr de tel pentruo eventuala rezervare dar nu am primit nici n mail sau un apel de la club onix
   Irina S. din Iasi
nota: 8.7
schedule sejur: 01.07.2011 - 11.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Are in apropiere o plaja foarte linistita si foarte curata separata de plaja de la Steaguri. Apartamentul este foarte spatios cu o terasa foarte mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Fiind foarte aproape de gara si de sosea e foarte departe de centrul statiunii.
   V. din Oradea
nota: 8.8
schedule sejur: 27.08.2010 - 03.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos apartamentul, loc de parcare, foarte amabila propietara, curatenie la 3 zile
thumb_down
Aprecieri negative:
Un pic departe de centru statiunii - 20 min pe jos
   B. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 12.08.2010 - 21.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Generozitatea spatiului alocat; posibilitatea de a gati- linistea familiei mele
thumb_down
Aprecieri negative:
Dotarea bucatariei ar mai putea fi imbunatatita; lipsesc plasele de tantari
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,