adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Ambiance din Neptun

Neptun , bd-ul Steagurilor, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Ambiance din Neptun


   Constantin C. din Iasi
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.07.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Am vb pt o cazare 25 iunie-5 iulie la apart.ambiance. Am dat avans,pe urma a zis sa amin cu 3 zile ca nu poate face curat.ok,mi-a zis ca mi-a gasit in alta parte si ca a vb acolo si e sigura rezervarea.am vb personal cu cealalta persoana gasita de el si nu stia nimic. Denota neseriozitate,dat fiind ca noi venim cu copii de la 500 km ,am dat avans 30% ca sa nu fie probleme si nu ne permitem sa venim asa fara siguranta.
Răspunsul unității:
Buna ziua!
Imi cer din nou mii de scuze! Am avut ghinionul ca in perioada in care aveati dumneavoastra programat sejurul la Apartament Ambiance, cat si cu o saptamana inainte, sa ne confruntam cu probleme tehnice in interiorul apartamentului,s-a spart o teava in perete. Pentru a nu va crea un disconfort pe perioada concediului dumneavoastra am hotarat, de comun acord, sa va indrumam catre alta locatie de cazare, situata in apropiere si la standarde identice. Acest proces de solutionare a problemei insa pe dumneavoastra v-a nemultumit, fapt care a condus la returnarea avansului achitat initial, dupa cum ne-ati solicitat.
In speranta ca pe viitor ne vom putea revansa fata de dumneavoastra, va asteptam in aceasta vara la mare, cu o reducere speciala de 15% din pretul intregului sejur!
Va multumim pentru intelegere !
   Emilia D. din Targoviste
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Domnii care se ocupa au fost foarte draguti, insa din pacate nu am mai putut ajunge.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Marian S. din Bacau
nota: 9.8
schedule sejur: 20.07.2014 - 26.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament confortabil. ideal pt. familii cu copii mici. distanta pana la plaja aprox. 8 min. zona linistita. gazda serviabila.
CONTACT UNITATE
Petcu Alexandru
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,