adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Mira din Navodari

Navodari , str. Tractorului, nr. 58 (la aprox. 10.6 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Mira din Navodari


   Olelei din Alba Iulia
nota: 9.3
schedule sejur: 27.07.2017 - 28.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, conditii excelente,amplasata intr-o zona linistita,ideala pentru familii cu copii.
Priveliste de vis, un loc in care iti doresti sa te reintorci.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem,recomandam cu incredere.
   Alexandru I. din Otopeni
nota: 9.7
schedule sejur: 16.07.2017 - 23.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdei, confort, curatenie. Un loc in care vom reveni cu siguranta cu familia si prietenii!
   Gabriel din Tulcea
nota: 10
schedule sejur: 29.07.2015 - 03.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta pentru liniste deplina ,curatenie exemplara. Am trait cu sentimentul ca am fost respectati in tot ce ni s-a oferit. Recomandam din tot sufletul
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici un minus
   Cristina din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 26.07.2014 - 31.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila arata chiar mai bine decat in fotografii. Este spatioasa, ingrijita, curata si dotata cu tot ce trebuie pentru un sejur decent si reusit. Are o terasa relaxanta cu vedere spre lac (locul pentru serivirea mesei de cele mai multe ori) si o gradina cu gazon in fata vilei, locul preferat de copii. Multumim pentru gazduire!
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta pana la plaja (obligatoriu cu masina)
- multe muste
   Minervaslatina A. din Slatina
nota: 9.8
schedule sejur: 27.06.2011 - 07.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este noua, liniste cat cuprinde, propritarii foarte cumsecade. Merita pentru cine doreste odihna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul sa zic asa disconfort ar fi lipsa unei masini de spalat vase. In ceea ce priveste distanta de plaja nu este o problema pentru cei care au masina deoarece nu este aglomerat si ajungi in 5-10 minute.
CONTACT UNITATE
Racovita Mihaela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,