adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Gargarita din Navodari

Navodari , str. E1, nr. 14 (la aprox. 10.6 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Gargarita din Navodari


   Daniela D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila noua, curata, aproape de plaja, foarte important, cu loc de joaca pentru copii, utilata complet pentru orice nevoie, proprietara foarte amabila
thumb_down
Aprecieri negative:
Un mic frigider in camera ar fi fost util
   Daniel din Iași
nota: 10
schedule sejur: 11.09.2015 - 13.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, mobila noua, living/bucatarie mare si cu tot ce trebuie
- gazdele foarte amabile
   Nicolae B. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 30.08.2015 - 05.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Administratori foarte amabili. Toate cerintele au fost adresate imediat. Vila este foarte curata si relativ aproape de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Locul de joaca ar terbui acoperit deoarece este in soare.
   BICA M. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu s-a concretizat cazarea deoarece nu mai erau locuri libere.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,