adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartamente Cosmin Centru din Navodari

Navodari , str. Constantei, nr. 10 (la aprox. 10.6 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile Apartamente Cosmin Centru din Navodari


   Mihaela din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 07.08.2017 - 12.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Corectitudine
   Gheorghe P. din Predeal
nota: 10
schedule sejur: 29.12.2016 - 04.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost excelent, personalul unitatii, confort, curatenie. Chiar si orasul sa schimbat fata de ultima vizita, sosele, marcaje pietonale, iluminat. Se pare ca in fiecare an totul devine din ce in ce mai bine. Cu siguranta voi reveni tot aici.
   Mihai Adrian M. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 17.07.2016 - 23.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste,nu am fost deranjati de proprietar,relativ aproape de plaja, am fost ajutati cu curatenia din camera si am avut apa calda tot timpul
   Sebastian Tomita G. din Iasi
nota: 8.5
schedule sejur: 17.08.2015 - 22.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament curat, dotat cu utilitatile necesare- frigider, aragaz, masina de spalat, aparat de aer conditionat, ferestrele au plasa de tantari
- bucataria are in dotare vesela pt nevoile unui sejur ( noi suntem o famile de 2 adulti+ 3 copii)
- sunt locuri de parcare in fata vilei
- in apropiere se gasesc Lidl, piata agroalimentara, Kaufland
   Roxana din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 26.07.2015 - 30.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un loc linistit. Perfect pentru o familie cu copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul destul de absent. In timpul sejurului nu au venit sa ne intrebe daca avem nevoie de ceva.
   Georgiana P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2015 - 26.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
- cazare aproape de principalele puncte de interes
   Mariana din Pascani
nota: 9.3
schedule sejur: 28.07.2014 - 01.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Plasa de țânțari la geamuri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aerului condiționat care am înțeles că va fi montat in curând.
Lipsa balcoanelor.
   Danila din Iasi
nota: 9.2
schedule sejur: 28.07.2014 - 02.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La sosire proprietarul a venit personal ca să ne conducă la destinație
-apartament curat și bine amenajat
-personal receptiv la doleanțele noastre
thumb_down
Aprecieri negative:
1.lipsă plasă țânțari geam baie și unul din geamuri dormitor
2.în localul de la parter este permis fumatul.
3.lipsă aer condiționat. Ar rezolva problemele de la punctul 1 ți 2.
   Razvan din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 25.07.2014 - 27.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni foarte amabili, camerele spațioase, comfortabile, curate. Cand am solicitat schimbarea datei de rezervare nu a fost absolut nicio problema.
thumb_down
Aprecieri negative:
1) lipsa unui aer condiționat ingreuneaza sederea, mai ales in perioada asta cand temperaturile sunt destul de ridicate si noaptea.
2) Lipsa unor aparate pentru tantari. Cu toate ca pensiunea este situata langa o balta iar tantarii roiesc nu am gasit in camera niciun aparat, prima seara a fost destul de enervanta, insa dupa ce am improvizat un pic, totul a fost ok.
3)Se poate o mai mare atentie din partea gazdelor la `consumabilele` de baie. Noi am avut doar o jumatate de sul de hartie.
Dar toate astea se pot rezolva foarte usor. Noi ne-am simtit foarte bine, atat Cosmin cat si Silvia sunt niste persoane foarte agreabile, servesc la barul de la parter o cafea exceptionala. Cu siguranta vom mai reveni.
   Giorgiana din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 19.07.2014 - 20.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
camere spatioase
caffe bar la parter
loc de parcare
proprietari ok
pret rezonabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa balcoanelor
bucataria nu utilata
pereti f subtiri
CONTACT UNITATE
Cosmin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,