Apartament Rasarit de Soare din Navodari

Navodari, str. Str albatros, nr. 6  
la aproximativ 10.6 km de centrul localității Mamaia
Gabriela din București

Apartamentul este poziționat in centrul orașului, aproape de parc, supermarket, banci, etc. Este foarte primitor, curat, dotat cu tot ce este nevoie: AC, WiFi, tv, vesela, cuptor cu microunde, paturi comode. Noi ne-am simtit ca acasa. Proprietarii sunt foarte amabili.

​Capacitate: 6 adulți în 3 spații de cazare
Apartament cu 3 camere, decomandat, la cinci minute de mers cu mașina de plaja Năvodari și la 15 minute de stațiunea Mamaia, la 100 m de supermarket, farmacii, bănci (BCR, BRD, BT).

Este complet mobilat și utilat, aer condiționat, Wi-Fi, mașina de spălat rufe, bucătărie complet utilata, vesela, cuptor electric, cuptor cu microunde, plita.

Ideal pentru familii cu copii. Nu acceptam animale de companie in apartament.

Apartamentul are loc propriu de parcare.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check scaun bebe
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Hainaru Alina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.