adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament in vila Laural din Navodari

Navodari , str. Frunzelor, nr. 11 (la aprox. 10.6 km de centrul loc. Mamaia)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului in vila Laural din Navodari


   Oana C. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 01.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit nici un raspuns la solicitarea de cazare.
   Constantin M. din Ploiesti
nota: 8.8
schedule sejur: 21.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata. Și îngrijită. Patron amabil. Nu te deranjează cu nimic.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am putut beneficia de internet și dr aer condiționat. În rest totul ok.
   Manuela din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 18.08.2014 - 28.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament foarte spatios, curat, proprietar foarte amabil
   Simona P. din Cluj Napoca
nota: 8.8
schedule sejur: 14.08.2014 - 19.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul a fost super de treaba si corect cu noi si nu nea deranjat deloc ,am putut sa ascultam muzica,si sa ne simtim ok.o sa ma intorc si la anul
thumb_down
Aprecieri negative:
Un minus as da la pret .si putine prosoape
   Madalina B. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 21.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate cazarea nu s-a concretizat (modificare neasteptata de planuri) dar in tot procesul de efectuare al rezervarii mi s-a raspuns foarte prompt si foarte amabil la toate intrebarile. Multumesc
   Stefanita din Gura Humorului
nota: 8.8
schedule sejur: 09.08.2013 - 13.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, aer conditionat, frigider, suficiente magazine in apropiere.
   Cosmin din Buzau
nota: 8.8
schedule sejur: 01.08.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsoniera arata foarte bine, este nou renovata, este curat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu are aer conditionat, dar personal nu am simtit nevoia.
CONTACT UNITATE
Rezmerita Laurentiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,