adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Laguna Albastra din Murighiol 4 grade grade grade grade

Murighiol , str. Portului, nr. 1  
​Capacitate: 38 adulți în 15 spații de cazare.
Pensiunea este construita in 2011 si dispune de 5 camere duble, 6 matrimoniale si 4 apartamente, cu tv, internet wirelles, balcon si bai proprii. Asiguram parcarea auto si navala supravegheate.

Restaurantul are o capacitate de 35 de locuri si o terasa exterioara de 50 de locuri unde puteti servii atat mancare traditionala pescareasca dar si internationala. 3 salupe rapide si 6 barci cu motor va stau la dispozitie pentru excursiile organizate in mirifica Delta.

Va asteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check TV in living
  • check cutie de valori
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check piscină proprie
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check gratar/barbeque
  • check seif la receptie
  • check loc amenajat de joaca
  • check restaurant
  • check tichete de vacanta

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Ivanov mariana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,