Pensiunea Laguna Albastra din Murighiol grade grade grade grade

Murighiol, str. Portului, nr. 1  
Ioan din Simeria

Totul foarte.ok.,curatenia,dotarea camerei,piscinele,plimbarile in delta ,nu mai vorbim de mancarea din peste, foarte buna.,servirea ok.

​Capacitate: 38 adulți în 15 spații de cazare
Pensiunea este construita in 2011 si dispune de 5 camere duble, 6 matrimoniale si 4 apartamente, cu tv, internet wirelles, balcon si bai proprii. Asiguram parcarea auto si navala supravegheate.

Restaurantul are o capacitate de 35 de locuri si o terasa exterioara de 50 de locuri unde puteti servii atat mancare traditionala pescareasca dar si internationala. 3 salupe rapide si 6 barci cu motor va stau la dispozitie pentru excursiile organizate in mirifica Delta.

Va asteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check cutie de valori
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check plata cu tichete de vacanță
  • check restaurant
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Ivanov mariana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.